اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور:

کارکنان استخدام شده در دانشکده پزشکی نیشابور آماده کار می‌شوند

خبرگزاری فارس: معاون توسعه و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی نیشابور گفت: دوره توجیهی بدو خدمت کارکنان تازه استخدام شده این دانشکده با شرکت 45 نفر افراد گروه مذکور آغاز شده است.

کارکنان استخدام شده در دانشکده پزشکی نیشابور آماده کار می‌شوند

اسدالله حسن‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور، اظهار داشت: در این دوره که به مدت پنج روز ظرف 40 ساعت و با همکاری یک شرکت مشاور برگزار می‌شود برای آشنایی افراد با شغل مورد تصدی و آموختن مقررات شغلی و دیگر مهارت‌های لازم ترتیب داده شده است.

وی  ادامه داد: آشنایی با مهم‌ترین وظایف و مسئولیت‌ها و اختیارات با مراتب پاسخ‌گویی، همکاری و هماهنگی در رابطه با شغل مورد تصدی با شرایط احراز، پیشرفت و ترقی شغلی در شغل مورد تصدی‌ و آشنایی با چگونگی ارزیابی عملکرد فرد در شغل مورد تصدی و آثار، پیامدها و نتایج آن از جمله اهداف این دوره توجیهی است.

وی خاطرنشان کرد: این برنامه در اجرای نظام آموزش کارکنان دولت و به منظور آشنا ساختن کارکنان جدید با سازمان کار و مدیریت دولت، قوانین و مقررات عمومی، اخلاق کار و ارزش‌های سازمانی و فراهم کردن شناخت کلی از دستگاه متبوع انجام می‌شود.

معاون دانشکده علوم پزشکی نیشابور آشنایی با ساختار تشکیلاتی(مرکزی - خارج مرکزی) و گستره آن در سطح کشور و هم‌چنین با نظام ارتباطات سازمانی و اداری داخلی و بیرونی دستگاه و سازمان‌های اقماری و وابسته به دستگاه و آشنایی با ارزش‌های محوری و هنجارها و باید و نبایدهای سازمانی در دستگاه مربوط را از دیگر اهداف این دوره عنوان کرد.

حسن‌زاده درباره ویژگی‌های مثبت برگزاری دوره توجیهی بدو خدمت خاطرنشان کرد: این دوره برای بهبود روحیه کارکنان و مدیران و اثربخشی و کارآیی در سازمان برگزار شده است.

وی افزود: این دوره دانش و سطح آگاهی تمام کارکنان را ارتقاء می‌دهد و سبب کاهش تعارضات در سازمان می‌شود.

معاون توسعه و منابع انسانی دانشکده علوم پزشکی نیشابور با بیان اینکه این دوره توجیهی به افراد کمک می‌کند تا هدف‌های سازمانی را بشناسند و متناسب با آن عمل کنند، گفت: این دوره به ایجاد تصویر ذهنی بهتری از سازمان نزد کارکنان کمک می‌کند تا آنان فعالیت‌های خود را منطبق با چشم‌انداز سازمانی طراحی کنند.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول