اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفتگو با فارس عنوان شد

مزایای استخدام یک مشاور به جای یک مدیر تمام وقت

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز تخصصی مشاوره کسب و کار قم گفت: تحقیقات نشان داده است استخدام یک مشاور به جای یک مدیر تمام وقت مزایای فراوانی دارد و هزینه استخدامی یک مشاور نسبت به مدیر تمام وقت حدود یک به 10 است.

مزایای استخدام یک مشاور به جای یک مدیر تمام وقت

محبوبه سلیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم به ورود رقبای ریز و درشت داخلی و خارجی به فضای تولید، تجارت و خدمت در کشور ایران اشاره و اظهار کرد: با ورود رقبای داخلی و خارجی به میدان تولید، تجارت و خدمات، بازار ایران تبدیل به یک بازار رقابتی شده است.

وی با بیان اینکه هیچ بازاری نمی‌تواند تنها و بدون رقیب به پیشرفت دست یابد تصریح کرد: توجه جدی به بازاریابی برای تمام شرکت‌ها یک امر ضروری محسوب می‌شود و افرادی که در راه رسیدن به این مهم غفلت کنند به سرعت میدان را به نفع رقبا واگذار خواهند کرد.

سرپرست مرکز تخصصی مشاوره کسب و کار قم با بیان اینکه داشتن علم و دانش تخصصی در ارتقاء کیفی بازار کار بسیار مؤثر است عنوان کرد: امروزه بازاریابی نیز مانند بسیاری از دانش‌های دیگر به سمت تخصصی شدن پیش می‌رود.

وی با تاکید بر اینکه مدیران نباید به شیوه‌های سنتی تکیه کنند تصریح کرد: در زمان کنونی روش‌های سنتی گذشته پاسخگوی نیازهای امروز نیست و مدیران شرکت‌ها باید از شیوه‌های جدید بازاریابی استفاده کنند.

سلیمی با تاکید بر اینکه در زمان کنونی مدیران بیش از گذشته به دانش، مهارت و تخصص بازاریابی نیازمند هستند گفت: به کار بستن شیوه‌های جدید، استفاده از خدمات یک مشاور بازاریابی از جمله نکات ضروری در پیچ و خم بازار است که مدیران باید به آن توجه ویژه‌ای داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه بازاریابی مناسب از جمله عوامل موفقیت در تجارت است گفت: شرکت‌های تجاری نیازمند یک مدیر بازاریابی حرفه‌ای هستند که دستیابی به چنین شخصی با ویژگی‌های تعریف شده بسیار دشوار است.

سرپرست مرکز تخصصی مشاوره کسب و کار قم اظهار کرد: ارائه خدمات مشاوره‌ای در مرکز مشاوره شغلی از جمله موضوعات مهم روز در کشورهای توسعه یافته است.

سلیمی اضافه کرد: تحقیقات نشان داده است استخدام یک مشاور به جای یک مدیر تمام وقت مزایای فراوانی دارد و هزینه استخدامی یک مشاور نسبت به مدیر تمام وقت حدود یک به 10 است.

سرپرست مرکز تخصصی مشاوره کسب و کار قم تصریح کرد: مشکلات سازمان‌ها در بستر زمان قوت گرفته‌ است و برای برطرف کردن آن به صورت ریشه‌ای باید تلاشی همه‌جانبه و مستمر انجام شود و در این راستا هیچ تغییر و تحول ناگهانی قادر به حل کوتاه ‌مدت و همیشگی آنها نخواهد بود.

وی به خدمات مرکز تخصصی مشاوره کسب و کار اشاره و بیان کرد: تهیه و تنظیم برنامه کسب و کار، تنظیم استراتژی، طراحی سیستم‌های بازاریابی و فروش، طراحی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی کاربردی اداری، شناخت بازارهای داخلی و خارجی محصولات و سنجش رضایت مشتری از جمله اقداماتی است که در این مرکز انجام می‌شود.

وی تحقیقات بازاریابی، مشاوره در زمینه برنامه‌ریزی، کنترل تولید و مواد، طراحی کارخانه، مطالعه کار، زمان‌سنجی، ظرفیت‌سنجی، برنامه‌ریزی استراتژیک در سازمان‌های خصوصی، کاهش هزینه‌ها، مهندسی مالی و اصلاح ساختار مالی را از دیگر اقداماتی دانست که در این شرکت انجام می‌شود.

انتهای پیام/ع10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول