اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

در دشتستان

هیچ مدرسه‌ای به دلیل کمبود دانش‌آموز تعطیل نمی‌شود

خبرگزاری فارس: فرماندار دشتستان گفت: هیچ مدرسه‌ای در این شهرستان به دلیل کمبود دانش‌آموز تعطیل نمی‌شود.

هیچ مدرسه‌ای به دلیل کمبود دانش‌آموز تعطیل نمی‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان غلامحسین خسروی شنبه شب در نشست شورای آموزش و پرورش دشتستان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار در سطح جامعه است و بدون تردید تقویت این نهاد موجب رشد و بالندگی کشور می‌شود.

وی افزود: آموزش و پرورش دشتستان در سال گذشته موفقیت‌های خوبی داشت و افتخارات استانی و ملی کسب کرد که باید این روند تداوم یابد.

فرماندار دشتستان با تاکید بر برنامه‌ریزی بیشتر برای طرح هجرت خاطر نشان کرد: ما برای دانش‌آموزان باید برنامه داشته باشیم و برای طرح‌های تابستانه باید دقت نظر بیشتری کنیم تا نتیجه‌بخش باشد.

خسروی تصریح کرد: طرح هجرت و تابستانی فرصت خوبی است که مطلبی را به دانش‌آموزان انتقال دهیم؛ چه بهتر که برنامه‌های قرآنی و دینی را با جذب افراد توانمند و هدفدار پی‌گیری کنیم و طرح‌ها را پیش ببریم.

وی با اشاره به کمبود کلاس درس در اجرای طرح جدید آموزشی ادامه داد: برای رفع کمبود 12 کلاس طرح نوین آموزشی، اداره کل نوسازی مدارس باید سریعا اقدام کند و ما هم آماده همکاری هستیم.

خسروی افزود: مدرسه‌ای که با میلیون‌ها تومان در شهرها و روستاها بنا شده تحت عنوان کمبود دانش‌آموز نباید تعطیل شود و ما جلوی تعطیلی مدارس را می‌گیریم.

فرماندار دشتستان گفت: دولت دهم با اجرای طرح تحول بنیادین در واقع موجب رشد و اعتلای بیشتر و بهتر نظام آموزشی شده و انتظار داریم در این مسیر در دشتستان نیز اقدامات لازم انجام شود.

خسروی اضافه کرد: دستگاه‌های اجرایی باید با آموزش و پرورش همکاری کنند تا وضعیت دانش‌آموزان بهتر شود و کیفیت تحصیل بالاتر رود و نباید کم‌کاری صورت گیرد.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول