اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت سمنان:

آمریکا در منطقه توطئه می‏کند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت سمنان با تأکید بر اینکه آمریکا در منطقه توطئه می‏کند، گفت: جهان غرب امروز می‏خواهد دولت مردمی سوریه را ساقط کند.

آمریکا در منطقه توطئه می‏کند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام سیدجلال احمدپناهی ظهر امروز در خطبه‏های آیین وحدت‏بخش و سیاسی عبادی نماز جمعه این هفته سمنان که با حضور پرشور مردم در مسجد امام این شهر برگزار شد، در بخشی از سخنان خود به بررسی روند تحولات اخیر منطقه خاورمیانه و جهان پرداخت.

امام جمعه موقت سمنان افزود: تحولاتی که امروز در جهان و به ویژه منطقه شاهد هستیم، جز در مواردی، به نفع اسلام در حال پی‌گیری است.

احمدپناهی افزود: برخی فعالیت‏هایی که متأسفانه گاهی اوقات در منطقه مشاهده می‏شود، به طور ناخواسته در کشورهای اسلامی روی داده و مردم این کشورها به هیچ وجه از آن حمایت نمی‏کنند، نمونه این تحولات در سوریه و مصر انجام شده است.

وی ادامه داد: در برهه کنونی، دیگر شکی نیست که لایه‏های پنهان توطئه در منطقه خاورمیانه در حال رشد بوده و رهبری این گروه‏های پنهان هم در دست آمریکای جنایتکار و رژیم غاصب صهیونیستی است.

امام جمعه موقت سمنان افزود: اتفاقاتی که این روزها در کشورهای سوریه و مصر رخ می‏دهد، از جمله توطئه‏های بارزی است که طراحی و اجرای آن به دست آمریکایی‏ها و عمال مزدور آنها انجام می‏شود.

احمدپناهی ادامه داد: ملت‏های مسلمان منطقه شکی ندارند که دست‏های پنهانی برای ضربه زدن به اعتقادات و قدرت آنها در حال کار بوده و در دنیای اسلام فعالیت خود را روز به روز شدت می‏دهند.

امام جمعه موقت سمنان ادامه داد: در این بین متأسفانه برخی کشورهای عربی منطقه که همواره همراه غرب و آمریکا بوده‏اند، با این دسیسه‏ها نه تنها مقابله نمی‏کنند، بلکه همراهی آنها با دشمن به آلام مردم مسلمان می‏افزاید.

انتهای پیام/یی20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول