اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خلخال:

آمریکا با خفت در حال ترک خاورمیانه است/عصر چپاول ثروت جهان اسلام به سر آمده است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان خلخال گفت: آمریکا در کمال خفت و خواری در حال ترک خاورمیانه و کشورهای اسلامی است و با بیداری امت اسلامی دیگر عصر چپاول و غارت ثروت جهان اسلام به سر آمده است.

آمریکا با خفت در حال ترک خاورمیانه است/عصر چپاول ثروت جهان اسلام به سر آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام امیر رشتبری ظهر امروز در یادواره 42 شهید والامقام خلخال اظهار داشت: شهدای ما با لبیک به فرمان امام در سخت‌ترین شرایط عازم جبهه‌های جنگ و دفاع از مرز و بوم این کشور الهی شدند و تمام هستی خود را در این مسیر تقدیم اسلام و آرمان امام کردند.

وی با یادآوری این‌که امام خمینی با پیام و رهنمودهای دلنشین خود قوت قلبی برای مجاهدان راه حق و حقیقت بود، تصریح کرد: رابطه قلبی و معنوی که بین امام و شهدا حاکم بود رابطه‌ای فراتر از پرداخت ظاهری و عادی است که در سخن و بیان هرگز نمی‌گنجد.

رشتبری بارزترین خصوصیت اخلاقی امام (ره) را صمیمیت و داشتن عاطفه فراوان نسبت به فرزندان رشید اسلام توصیف کرد و افزود: رهنمودهای پدرانه و ارزشمند امام راحل و تدبیر امام گونه مقام معظم رهبری امروز سبب شده است تا همه ملت خود را موظف به حفظ دستاورد شهدا و مرام آنها بداند.

این مسئول با یادآوری این‌که اندیشه امام (ره) استکبار را به سطوح آورده است، خاطر نشان کرد: اگر امروز در فلسطین، لبنان، مصر، لیبی، عراق و افغانستان و برخی از کشورهای منطقه سخن از شهادت و تبعیت از اندیشه اسلام می‌شود مجاهدان راه حق را می‌بینیم که با تکیه بر مکتب امام حسین (ع) مدافع حق و حقیقت بوده و از اسلام ناب جانبداری می‌کنند.

وی به وظیفه سخت و سنگین امت اسلامی در عصر معاصر اشاره کرد و ادامه داد: امروز به یقین دشمن با ابزار سنگین و هجمه‌های ظاهری به میدان نیامده است بلکه در یک حرکت خزنده اعتقاد و باورسوزی سعی می‌کند القای کج‌روی و گمراهی کند تا از این طریق بتواند اندیشه فاسد خود را به ظهور و بروز برساند.

به گزارش فارس، امام جمعه خلخال تکلیف همه امت‌های اسلامی را در مبارزه سرسختانه با نظام طاغوت روشن و مبرهن توصیف کرد و بیان داشت: اگر در گذشته آنها با زور و زر و تزویر قادر بودند استیلای فریبنده پیدا کنند دیگر امروز قادر نیستند با چنین اندیشه و مرامی ملت‌های مسلمان را تسلیم کرده و وادار به تبعیت کنند.

رشتبری گفت: آمریکا در کمال خفت و خواری در حال ترک خاورمیانه و کشورهای اسلامی است و با بیداری امت اسلامی دیگر عصر چپاول و غارت ثروت جهان اسلام به سر آمده است.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: در تبعیت از اندیشه امام و فرمان مقام معظم رهبری و نورانیت فکر شهدا به یقین در یک نقطه حساس و تاریخ‌ساز در برابر نظام استکباری ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم دشمنان این ملت انقلاب اسلامی و جهان اسلام را مورد طمع کور خود قرار دهند.

انتهای پیام/ع10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول