اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با برگزاری سومین دوره انتخابات سازمان‎های مردم نهاد گلستان

مسعود ساور به هیئت نظارت بر تاسیس سمن‎های گلستان راه یافت

خبرگزاری فارس: سومین دوره انتخابات سازمان‎های مردم نهاد استان گلستان به منظور تعیین نماینده در هیئت نظارت بر تاسیس و فعالیت سمن‎های استان گلستان برگزار و مسعود ساور با کسب اکثریت آرا به این هیئت راه یافت.

مسعود ساور به هیئت نظارت بر تاسیس سمن‎های گلستان راه یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، این انتخابات در محل ساختمان شماره دو استانداری گلستان با حضور سید محمد حسینی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان، محمد علی رحیمیان معاون امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان، جمعی از مسئولان استانی و نمایندگان سازمان‌های مردم‌نهاد استان گلستان برگزار شد. مسعود ساور دبیر مؤسسه گل واژه‌های بصیرت که به نمایندگی از معاونت امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان گلستان کاندیدا شده بود با کسب 31 رأی از 48 رأی اخذ شده برای مدت دو سال به عضویت هیئت نظارت بر تاسیس و فعالیت سمن‎های استان گلستان انتخاب شد.

گفتنی است برای شرکت در این انتخابات 11 نفر کاندیدا شده بودند که چهار نفر قبل از برگزاری انتخابات انصراف خود را اعلام کردند و از بین هفت نفر باقی مانده علاوه بر ساور، سمیه خزاعی از مؤسسه جمعیت ظفر و مهدی جعفری از مؤسسه خیریه مهرورزان هلال گلستان به عنوان اعضای علی‎البدل اول و دوم انتخاب شدند.

پیش از این حسین نوراللهی به نمایندگی از سازمان‎های مردم نهاد حوزه سازمان ملی جوانان سابق عهده‎دار این مسئولیت بوده است که در بخشی از مراسم امروز با تمجید از همکاری صمیمانه محمدجواد قناعت استاندار گلستان، علیرضا جمشیدی معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان، سید محمد حسینی مدیر کل امور اجتماعی استانداری گلستان از حسن نیت سازمان‎های مردم نهاد نسبت به انتخابش در دوره‎های پیش قدردانی کرد و گزارشی کوتاه از فعالیت‎های انجام گرفته را ارائه کرد.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول