اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بازرسی گیلان:

عملکرد منابع طبیعی گیلان نظارت می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل بازرسی گیلان از استقرار هیئت این بازرسی در اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان برای نظارت بر نحوه عملکرد این دستگاه خبر داد.

عملکرد منابع طبیعی گیلان نظارت می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت سید حمید حسینی صبح امروز در جریان استقرار هیئت بازرسی در اداره کل منابع طبیعی استان اظهار کرد: هیئت بازرسی تا 12 تیر امسال در اداره کل منابع طبیعی استان مستقر می‌شوند.

وی نظارت بر نحوه عملکرد و اجرای قوانین و بررسی برنامه‌ها و اقدام‌ها به منظور جلوگیری از تخریب و تصرف اراضی ملی را از جمله اهداف استقرار هیئت بازرسی استان عنوان کرد.

این مسئول افزود: نحوه شناسایی و معرفی عوامل تخریب و تصرف اراضی ملی و چگونگی برخورد با عوامل تخریب و تصرف اراضی ملی و پیگیری و اجرای احکام صادره در محاکم از دیگر اهداف استقرار بازرسی است.

وی چگونگی اجرای ماده 59 و پیگیری موارد مطروحه و اقدام‌های انجام شده برای تثبیت مالکیت اراضی ملی، شناسایی مناطق بحرانی موجود را از دیگر دلایل استقرار بازرسان در منابع طبیعی عنوان کرد.

حسینی خاطرنشان کرد: تمام شهروندان و کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان می‌توانند شکایات و اعلامات خود را تا تاریخ مذکور از طریق مراجعه به دفتر هیئت بازرسی استان در منابع طبیعی و یا از طریق سامانه ملی رسیدگی به شکایات به آدرس WWW.Shekayat.bazrasi.ir منعکس کنند.

وی یادآور شد: سازمان بازرسی طبق وظایف قانونی خود ضمن جدیت و تقویت امر نظارت، از تمام ظرفیت‌های موجود برای ریشه‌کنی و برخورد با مظاهر فساد بهره می‌گیرد و در این راستا آماده دریافت گزارش‌های شهروندان است. 

مدیرکل بازرسی گیلان، درباره انجام بازرسی از شعب بانک ملی و چهار شعبه این بانک خاطرنشان کرد: در این بازرسی بیش از چهار میلیارد ریال مطالبات معوق آنها وصول شد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول