اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال تحصیلی 92-91

142 کلاس پایه پنجم وارد پایه ششم می‌شوند/ استخدام 70 معلم ابتدایی

خبرگزاری فارس: معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بروجرد با بیان اینکه 142 کلاس پایه پنجم سال تحصیلی 92-91 وارد پایه ششم ابتدایی می‌شوند، گفت: بر این اساس 70 نفر نیروی جدیدالورود پیش‌دبستانی و نیروی مازاد راهنمایی به مجموعه معلمین ابتدایی بروجرد اضافه خواهند شد.

142 کلاس پایه پنجم وارد پایه ششم می‌شوند/ استخدام 70 معلم ابتدایی

مینا گودرزی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بروجرد اظهار داشت: بسترهای لازم برای تحقق اجرای طرح تحول 3-3-6 در آموزش و پرورش فراهم شده است.

وی بیان کرد: این تحول مبنی بر فلسفه اسلامی، پاسخ‌گو به شرایط بومی کشور و تحقق سند چشم‌انداز 20 ساله است که این تحول بنیادین سبب ایجاد تغییرات مثبت در راستای تحقق چشم‌انداز 20 ساله نظام در آموزش و پرورش می‌شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بروجرد اضافه کرد: نخستین حرکت در تحقق اجرای این طرح تغییر نگرش است که محور آن معلم می‌باشد و دانش‌آموزان، اولیا و نهادهای برون سازمانی در تحول این طرح نقش مهمی را دارند.

معاونت آموزش ابتدایی آموزش و پرورش بروجرد تصریح کرد: در حال حاضر در شهرستان بروجرد 179 مدرسه ابتدایی وجود دارد که از این تعداد 142 کلاس پایه پنجم سال تحصیلی 92-91 وارد پایه ششم ابتدایی می‌شوند.

وی گفت: بر همین اساس 70 نفر از نیروهای جدیدالورود پیش‌دبستانی و نیروهای مازاد راهنمایی به مجموعه معلمین ابتدایی اضافه خواهند شد که همه این نیروها بومی هستند.

طرح 3-3-6 از سال تحصیلی 92-91 در نظام آموزش و پرورش اجرا می‌شود.

انتهای پیام/و30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول