اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز در قم

گردهمایی سراسری معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: گردهمایی سراسری معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران در قم با حضور جمعی از معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه فعالیت خود را آغاز کرد.

گردهمایی سراسری معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم گردهمایی سراسری معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه خواهران پیش از ظهر امروز در قم با حضور جمعی از معاونان پژوهشی حوزه‌های علمیه به مدت دو روز در سالن همایش پژوهشگاه علوم و اندیشه اسلامی آغاز به کار کرد.

برنامه‌ریزی پژوهشی، اجرای برنامه‌های پژوهشی، مدیریت پژوهشی در قالب ابزارها، سخت‌افزارها و نرم‌افزارهای پژوهشی، کنترل و نظارت پژوهشی، بازخوردگیری، گزارش‌گیری، ارزیابی پژوهشی و بررسی امور مربوط به مدیریت امور پژوهشی واحدهای حوزوی از جمله برنامه‌های این گردهمایی دو روزه است.

بررسی امور مربوط به مدیریت امور پژوهشی عمومی و اظهار نظر نمایندگان مدیریت‌های استانی، شرکت در جلسه درس اخلاق آیت‌الله جوادی آملی، بررسی امور مربوط به مدیریت پشتیبانی پژوهشی از دیگر برنامه‌های این گردهمایی محسوب می‌شود.

معاون پژوهشی مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران در مراسم افتتاحیه این گردهمایی پژوهش را به معنای کشف حقایق دانست و تفکر، تأمل و دقت را به عنوان خمیرمایه‌های پژوهش ذکر کرد.

محمود خالقی تاکید کرد: باید نظر همراه تأمل و تدبر به آثار رحمت الهی باشد و باران الهی یکی از مصادیق این رحمت است.

مدیر مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران نیز در این مراسم به ایراد سخن پرداخت و عنوان داشت: باید به پژوهش برای تحقق و شکل‌گیری آثار پژوهشی و گشودن فکرهای نوین علمی و درنوردیدن ساحت‌های جدید پرداخته شود.

حجت‌الاسلام محمودرضا جمشیدی خاطر نشان کرد: اکنون ما موظف به سنگربانی از مرزها و کیان اعتقادی تشیع هستیم بنابراین باید در این شرایط مرزدار داشته باشیم.

در حاشیه این گردهمایی نمایشگاهی از آثار منتخب مسابقه علمی پژوهشی و آثار برتر چهارمین جشنواره علامه حلی برپا شد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول