اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر شوشتر خواستار شد

اجرای دقیق مسائل ایمنی و بیمه‌ای در شهرداری شوشتر

خبرگزاری فارس: عضو شورای شهر شوشتر بر اجرای مسائل بیمه‌ای و ایمنی در شهرداری شوشتر تأکید کرد و گفت: در صورت هرگونه حادثه در صورت بیمه نبودن خودروهای شهرداری شوشتر، شهرداری و راننده مقصر خواهد بود.

اجرای دقیق مسائل ایمنی و بیمه‌ای در شهرداری شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، غلام سلطانیان ظهر امروز در جلسه شورای اسلامی شهر شوشتر گفت: باید مسائل ایمنی در شهرداری شوشتر رعایت شود و همه در اجرای این مسائل مکلف باشند.

وی با اشاره به اینکه بارها از طرف شهرداری در این باره هشدار داده شده است، تأکید کرد: بار‌ها در این باره هشدار داده‌ایم ولی باز هم شاهد حوادث منجر به فوتی هستیم که خودروی شهرداری بیمه نبوده است و یا نقشی در بیمه وجود داشته و راننده از این مهم بی‌اطلاع بوده و اقدام به رانندگی کرده است.

سلطانیان با اشاره به اینکه در شرایط کنونی که مدت‌ها از آن حادثه گذشته است، تأکید کرد: در شرایط کنونی باید 250 میلیون تومان برای دیه این دو نفر پرداخت شود و بیمه نیز در مدارک نقص دارد و حال شکایتی جدید برای مقابله با بیمه انجام شده است و این مهم بسیار زمان‌بر و دردسر ساز است.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه شرکت بیمه طرف قرارداد در شوشتر به تعهدات خود عمل نکرده است، خاطر نشان کرد: نمایندگی شرکت بیمه مذکور در مرحله نخست در دادگاه محکوم به پرداخت دیه دو نفر در ماه حرام شده است و یک نفر نیز در این پرونده طول درمانی طولانی دارد و هنوز نیز تحت معالجه است.

سلطانیان تأکید کرد: باید رانندگان از دارا بودن بیمه خودروهای خود مطمئن باشند و در این باره باید کوشید تا با اجرای بخشنامه‌های ارسالی به شهرداری تاحدی جلوی این مشکلات را گرفت.

انتهای پیام/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول