اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار خبر داد:

پیشرفت چشمگیر فریدونکناری‌ها در ورزش‌های آبی/ طهماسبی در مسابقات کانوپولوی آسیا طلا گرفت

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان فریدونکنار از پیشرفت چشمگیر ورزشکاران این شهرستان در رشته‌های ورزشی آبی خبر داد.

پیشرفت چشمگیر فریدونکناری‌ها در ورزش‌های آبی/ طهماسبی در مسابقات کانوپولوی آسیا طلا گرفت
فرشید قدیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان فریدونکنار اظهار داشت: با توجه به موقعیت جغرافیایی شهرستان فریدونکنار و همچنین واقع شدن در نوار ساحلی برای ورزش قهرمانی بسیار مستعد است.
وی تصریح کرد: شهرستان فریدونکنار در رشته‌های ورزشی ساحلی و آبی موقعیت‌های خوبی را تاکنون بدست آورده که می‌توان کسب مدال طلای مسابقات کانوپولوی آسیا توسط خانم طهماسبی اشاره کرد.
به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار، همچنین حضور پنج نفر از ورزشکاران رشته قایق بادبانی در اردوهای تیم ملی از مهم‌ترین آن بوده است.
این مسئول ادامه داد: با توجه به استعداد بالای شهر فریدونکنار و فعالیت بیشتر هیئت‌های ورزشی و با ساماندهی که در هیئت‌های ورزشی انجام می‌دهیم و همچنین ایجاد زیرساخت‌های لازم به منظور توسعه ورزش همگانی و قهرمانی آینده خوبی را برای ورزش فریدونکنار پیش‌بینی می‌شود.
قدیمی بیان داشت: امیدواریم به‌زودی شاهد کسب عناوین جهانی و المپیک توسط ورزشکاران شهرستان باشیم.
وی خاطرنشان کرد: اهداف تربیت بدنی در سال جاری با توجه به فرمایش و تاکید مقام معظم رهبری توسعه ورزش همگانی در اولویت خواهد بود.
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان فریدونکنار اذعان داشت: همچنین توجه ویژه به ورزش بانوان، توسعه ورزش روستاها، توسعه و تعمیم رشته‌های مختلف ورزشی، جذب و توزیع منابع مالی، علمی کردن ورزش و تعامل با دستگاه‌های دولتی از دیگر اهداف اداره ورزش و امور جوانان شهرستان فریدونکنار است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول