اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود:

مشکل کم‌آبی هچیرود مازندران برطرف شود/ انتقال آب خزر توجیهی ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود با اشاره به اینکه مشکل کم‌آبی هچیرود مازندران برطرف شود، گفت: آب دریای خزر در حالی به دشت کویر انتقال پیدا می‌کند، اما مردم هچیرود در کنار دریا تشنه لب هستند.

مشکل کم‌آبی هچیرود مازندران برطرف شود/ انتقال آب خزر توجیهی ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان نوشهر، نظرعلی فقیه ظهر امروز در حاشیه بازدید از پروژه‌های مناطق شهری هچیرود در جمع خبرنگاران بیان داشت: مناطق شهری هچیرود که قبلا تحت عنوان 10 روستا در کلارستاق غرب محسوب می‌شدند همواره با کمبود و مشکلات کم‌آبی مواجه بودند.

وی ادامه داد: این مناطق از دو چشمه سنگ وارث و چاخانی تامین آب می‌شوند که در فصل گرما و کاهش بارندگی دچار مشکل شده و توان انتقال آب به مناطق مختلف را ندارند.

فقیه تصریح کرد: با توجه به اینکه در سال جاری با کمبود شدید بارندگی همراه بودیم این چشمه‌ها زودتر از موعود کم آب شده و مردم از کمبود شدید آب شرب رنج می‌برند.

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود گفت: آبرسانی با تانکر به منازل مردم انجام می‌شود، اما جوابگو نبوده و باید اقدامات اساسی صورت پذیرد.

این مسئول با انتقاد از عملکرد چندین ساله مسئولان برای رفع مشکل کم‌آبی این مناطق گفت: در چند سال گذشته به صورت اجرایی و عملیاتی اقدامی برای رفع مشکل کم‌آبی در روستاهای کلارستاق غرب انجام شده است.

 

 

فقیه بیان داشت: مسئولان وعده می‌دهند که با راه‌اندازی تصفیه خانه سردآبرود مشکلات موجود برطرف می شود، اما چندین سال است این موضوع در حد صحبت مانده و اقدام اساسی صورت نگرفته است.

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود تصریح کرد: آب دریای خزر به دشت کویر انتقال پیدا می‌کند، اما مردم هچیرود در کنار دریا تشنه لب هستند.

وی متذکر شد: با در نظر گرفتن هزینه‌های انتقال آب دریای خزر به دشت کویر برای رفع مشکل کم‌آبی مناطق حاشیه دریای خزر نتیجه مطلوب‌تری را به همراه داشت.

رئیس شورای اسلامی شهر هچیرود در پایان اذعان داشت: امیدواریم مسئولان استانی با برنامه‌ریزی و اقدامات مناسب برای رفع مشکل کم‌آبی شهر هچیرود گام مثبت بردارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول