اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد

اجرای طرح محسنین در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) کردستان از اجرای طرح محسنین (اکرام خانواده) با محوریت 120 خانوار نیازمند در این استان خبر داد.

اجرای طرح محسنین در کردستان

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قنبر موسی‌نژاد ظهر امروز در دیدار با معاونان و کارکنان حوزه مشارکت‌های مردمی و حوزه حمایت و سلامت کمیته امداد استان کردستان در سنندج، اظهار کرد: این طرح به منظور جذب و مدیریت مساعدت‌های حامیان و خیرین در راستای بهبود وضعیت معیشتی مددجویان و آینده خانواده‌های نیازمند زیر پوشش حمایت امداد تدوین و اجرا می‌شود.

به گفته وی، احیای فرهنگ دستگیری و کمک به نیازمندان، کم‌رنگ کردن چهره فقر از جامعه، عمل به سیره نبوی و کسب رضای الهی و ارتباط عاطفی بین دو قشر برخوردار و غیر برخوردار از دیگر اهداف اجرای این طرح است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کردستان خاطرنشان کرد: اجرای این‌گونه طرح‌ها موجب تقویت اعتماد عمومی و ارتباط مفید و موثر بین اقشار جامعه با امداد می‌شود و فرهنگ انفاق در سطح ملی ارتقا می‌یابد.

موسی‌نژاد با بیان اینکه توانمندی، کارآفرینی و تحکیم بنیان خانواده شعار امسال کمیته امداد امام(ره) از سوی مرکز است و بیشتر برنامه‌های این نهاد با توجه به این شعار تدوین و اجرایی می‌شود، افزود: امسال بیشتر برنامه‌ها به سمت خانواده محوری حرکت می‌کند.

به گفته وی، اگر نگاه کمیته امداد در گذشته اکرام ایتام و یا اشتغال برای یک عضو از خانواده نیازمندان زیرپوشش بود این نگاه به سمت اکرام و توانمندسازی تمامی اعضای خانواده تغییر کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام‌خمینی(ره) کردستان افزود: اکنون نگاه امداد در دهه چهارم اکرام همه اعضای خانواده و تلاش در راستای توانمندسازی آنان است.

موسی‌نژاد خاطرنشان کرد: به همین منظور اجرای طرح محسنین در این استان با جدیت هرچه بیشتر در سال‌جاری دنبال می‌شود.

وی با اشاره به اینکه طرح محسنین برای حمایت از خانواده‌های نیازمند زیرپوشش دارای سرپرست است یادآور شد: در مرحله نخست اجرای این طرح در کردستان 120 خانواده از خانواده‌های غیر یتیم زیر پوشش شناسایی می‌شوند.

وی اظهار امیدواری کرد با اجرای این طرح زمینه توانمندسازی بیشتر مددجویان نیازمندان این استان به‌شکل هدفمندتری با بهره‌گیری از ظرفیت خیرین و نیکوکاران فراهم شود.

وی در پایان خواستار تعامل و همکاری بیش از پیش حوزه مشارکت‌های مردمی و حمایت و سلامت امداد در این طرح مشترک شد و گفت: باید مهم‌ترین هدف هر کدام از این معاونت‌ها تنها تلاش در راستای تحقق و عملیاتی کردن این طرح به‌صورت کامل و 100 درصدی باشد.

انتهای پیام/غ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول