اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تعزیرات حکومتی جیرفت و عنبرآباد:

فرهنگ خودبازرسی در میان مردم ایجاد شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: باید تلاش شود تا فرهنگ خودبازرسی در میان مردم و بازاریان ایجاد شود تا روند کنترل قیمت‌ها بهتر صورت گیرد.

فرهنگ خودبازرسی در میان مردم ایجاد شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، محمد مشایخی پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان عنبرآباد اظهار داشت: اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌ عنبرآباد با همکاری تمام دستگاه‌های اجرایی و اصناف این شهرستان‌ به صورت شبانه‌روزی در راستای کنترل بازار تلاش می‌کند.

وی افزود: بازار شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد بهترین وضعیت را در میان بازارها و اصناف استان کرمان دارند.

مشایخی تصریح کرد: باید تلاش شود تا فرهنگ خودبازرسی در میان مردم و بازاریان ایجاد شود تا روند کنترل قیمت‌ها بهتر صورت گیرد.

وی پیشگیری را بهترین روش برای کنترل بازار دانست و ابراز داشت: می‌طلبد در این راستا تمام دستگاه‌های اداری همکاری لازم را با این اداره داشته باشند تا بتوانیم با اقدامات پیشگیرانه گام‌های مؤثری برداریم.

مشایخی با اشاره به اینکه تخلف‌های اصناف نیز به صورت سیار پیگیری می‌شود، بیان داشت: اداره تعزیرات حکومتی به صورت شبانه‌روزی آمادگی دارد تا با هرگونه تخلف صنفی برخورد کند.

رئیس اداره تعزیرات حکومتی شهرستان‌های جیرفت و عنبرآباد گفت: از اوایل سال‌جاری تاکنون به حدود 50 پرونده تخلف واحدهای صنفی رسیدگی شده است.

مشایخی عنوان کرد: شوراهای اسلامی شهر و روستا باید نظارت بر اصناف را در دستور کار خود قرار داده و با دستگاه‌های نظارتی همکاری داشته باشند.

وی اذعان داشت: اداره بازرگانی و مجمع امور صنفی شهرستان عنبرآباد باید از بازرسان مجرب استفاده کند تا خروجی خوب و جامعی داشته باشد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول