اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز

نخستین نمایشگاه تخصصی معماری در سنندج دایر شد

خبرگزاری فارس: نخستین نمایشگاه تخصصی رشته معماری با حضور دانشجویان رشته معماری در پیام نور مرکز سنندج دایر شد.

نخستین نمایشگاه تخصصی معماری در سنندج دایر شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه اظهار کرد: با تلاش دانشجویان رشته معماری این نمایشگاه در دو بخش معماری و طراحی سازه‌های ساختمانی دایر شده است و تا پایان هفته‌جاری پذیرای علاقه‌مندان خواهد بود.

به گفته شهریار سعیدیان در این نمایشگاه 40 اثر طراحی در قالب اسکیس، کروکی، راندوم و چهار اثر ماکت در معرض دید علاقه‌مندان قرار گرفته است.

وی تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه تخصصی در راستای  توسعه رشته معماری دانشگاه و ارتقای شاخص‌های آموزشی در این حوزه بسیار مؤثر بوده و می‌تواند زمینه‌ساز توسعه ابعاد عمرانی استان باشد.

وی خاطر نشان کرد: محصولات ارائه شده در این نمایشگاه بسیار ارزنده بوده و متأسفانه فضای کافی برای آرشیو و نگهداری این محصولات برای استفاده دانشجویان در ترم‌های تحصیلی آینده در این مرکز وجود ندارد که امیدواریم با فراهم شدن تمهیدات لازم این مهم نیز در آینده نزدیک فراهم شود.

اشتغال به تحصیل 9 هزار دانشجو در دانشگاه پیام‌نور سنندج

سعیدیان تصریح کرد: دانشگاه پیام نور مرکز سنندج با بیش از 9 هزار دانشجو از بزرگ‌ترین مراکز آموزش عالی استان به شمار می‌آید و هرساله در المپیادهای علمی و پژوهشی شاهد درخشش دانشجویان و اساتید تلاشگر این دانشگاه هستیم.

وی افزود: در سال‌جاری که به نام سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نامگذاری شده است سعی داریم با بهره‌مندی از ایده‌های خلاق و نوآور دانشجویان رشته‌های مختلف نیازهای علمی و تحقیقاتی استان را پاسخگو باشیم.

رئیس دانشگاه پیام نور مرکز سنندج از برپایی نمایشگاه‌های تخصصی، جشنواره‌های علمی و پژوهشی و تجهیز آزمایشگاه‌ها و کتابخانه‌های این دانشگاه به عنوان اولویت‌هایی یاد کرد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده این مهم در سال تحصیلی 92-91 پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/آ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول