اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شنبه شب صورت گرفت

دیدار شهردار بعلبک لبنان با مدیران هنری شهرری

خبرگزاری فارس: دیدار شهردار بعلبک لبنان با مدیران هنری شهرری در راستای آشنایی بیشتر مسئولان و مردم بعلبک با ری برگزار و بر همکاری‌های مشترک تاکید شد.

دیدار شهردار بعلبک لبنان با مدیران هنری شهرری

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید هاشم عثمان و هیئت همراهش شنبه شب پس از ورود به جمهوری اسلامی ایران از طریق فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) در شهرستان ری حضور یافت و با جمعی از مسئولان هنری شهرری در مجتمع فرهنگی هنری شیخ ابوالفتوح رازی دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

این دیدار در راستای آشنایی بیشتر مسئولان و مردم بعلبک با ری، اماکن مذهبی و تاریخی برگزار و بر حمایت دو طرفه و همکاری‌های مشترک بین ری و بعلبک تاکید شد.

شهردار بعلبک طی سخنانی در این نشست از آمادگی کامل بعلبک در ارتباط با هرگونه همکاری مذهبی، فرهنگی و هنری خبر داد.

سید هاشم عثمان گفت:‌ ما آمادگی برپایی نمایشگاه هنرهای تجسمی با مرکز هنری ری را داریم و از هرگونه طرح مذهبی و فرهنگی حمایت می‌کنیم.

شهردار بعلبک عنوان کرد: در صورت تمایل ایران ما آمادگی اختصاص دادن فضایی مناسب برای برپایی نمایشگاه را داریم.

همچنین در این دیدار بر برپایی نشست‌های تخصصی و مذهبی برای آشنایی با رسوم ایران و آشنایی هرچه بیشتر مردم بعلبک و ری با یکدیگر تاکید شد.

در این راستا پیشنهادات همکاری در زمینه فرهنگی از سوی مدیران شهرری به شهردار بعلبک لبنان مطرح شد که از مهمترین آنها می‌توان به پیشنهاد حوزه هنری استان تهران، مرکز ری در ارتباط با برگزاری نمایشگاه هنرهای تجسمی با موضوعات اسلامی و آیینی بین دو طرف اشاره کرد.

در پایان این نشست یک بسته از آخرین دستاوردهای حوزه هنری ری به شهردار بعلبک اهدا شد.

پس از پایان این نشست، نخستین نشست حوزه هنری استان تهران، مرکز ری با رئیس جدید فرهنگسرای ولاء برگزار شد که طی این دیدار سرپرست حوزه هنری استان تهران مرکز ری و مدیر روابط‌عمومی این مرکز توافق خود را برای شکل‌گیری گروه‌های نمایش خیابانی با موضوعات تاریخی، اجتماعی و مذهبی شهرری با محوریت خانواده اعلام داشتند.

این گزارش حاکی است که دیدار شهردار بعلبک و همراهانش با جمعی از مسئولان حوزه هنری ری با حضور سیدرضا موسوی، رئیس فرهنگسرای ولاء، حجت‌الله ناظری سرپرست حوزه هنری استان تهران مرکز ری، حامد هوشیاری مدیر روابط‌عمومی حوزه هنری استان تهران مرکز ری، علیرضا عیوضی مدیر روابط‌عمومی فرهنگسرای ولاء و زهرا ملکی مدیر مجتمع شیخ ابوالفتوح رازی برگزار شد.

انتهای پیام/ل10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول