اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دانشگاه‌های رفسنجان

فیلم‌های جشنواره عمار اکران می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در رفسنجان گفت: فیلم‌های قرارگاه عمار در مساجد، دانشگاه‌ها همایش‌ها و دیگر نشست‌ها در رفسنجان اکران می‌شود.

فیلم‌های جشنواره عمار اکران می‌شود

علی‌اکبر باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رفسنجان با اشاره به گردان‌های 410، 412 و 418 رفسنجان در دوران دفاع مقدس و سایت‌های جداگانه شهدای این گردان‌ها اظهار داشت: مرکز فرهنگی نورالشهدای رفسنجان برای سرداران و شهدای رفسنجان سایتی طراحی کرده است و شهدای سه گردان مذکور نیز در یک سایت معرفی شده‌اند.

وی افزود: بچه‌های ستاد یادواره شهدای مسجد‌النبی رفسنجان ‌با تحقیقات از شهدای روستاها که برای عموم مردم ناشناس بودند، توانسته‌اند این شهدا را بشناسانند و در مساجد و دانشگاه‌ها برخی یادواره‌ها را برگزار کنند.

باقری با اشاره به اکران فیلم‌های قرارگاه عمار در نشست‌ها و گردهمائی‌ها خاطر ‌نشان کرد: این فیلم‌ها با هماهنگی با سازمان‌ها و با درخواست آنها پخش می‌شود.

وی از اکران یکی از این فیلم‌ها برای نشستی که بازرسان از سایت شرکت نفت رفسنجان داشتند، خبر داد و بیان کرد: قبل از گرامیداشت آزاد‌سازی خرمشهر این همایش در سایت شرکت نفت برگزار و فیلم مذکور اکران شد.

باقری از ارائه دستگاه ویدیو و پروژکتور برای پخش این فیلم‌ها و آشنایی عموم با شهدا در مساجد و دانشگاه‌ها یاد کرد و ابراز داشت: فعالیت مرکز فرهنگی نورالشهدا در شهرستان مهریز استان یزد نیز انجام می‌شود.

 مسئول اکران فیلم‌های جشنواره عمار در رفسنجان عنوان کرد: اما این مرکز عمده فعالیت خود را در رفسنجان انجام می‌دهد و اعضای این مرکز امیدوارند بتوانند دین بزرگی که به شهدا دارند، ادا کنند.

انتهای پیام/ی30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول