اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فراق یار/38

رئیس جمهور: امام(ره) اراده مردم را پیشانی نظام می‌دانستند

خبرگزاری فارس: رئیس جمهور با اشاره به ویژگی‌های بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران گفت: امام(ره) اراده مردم را همیشه پیشانی نظام می‌دانستند.

رئیس جمهور: امام(ره) اراده مردم را پیشانی نظام می‌دانستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمود احمدی‌نژاد در شب سی و سومین سالگرد ارتحال بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران با حضور در مرقد مطهر امام خمینی(ره) ضمن تجدید میثاق با آرمان‌های والای امام در جمع عاشقان معمار کبیر انقلاب اسلامی، به سالروز ولادت با سعادت امام علی(ع) اشاره کرد و ضمن تبریک این روز، به بیان ویژگی‌های امیرالمومنین(ع) پرداخت.

وی گفت: امام خمینی(ره) همچون مولای خود حضرت علی(ع) همیشه برای محرومان حساب ویژه‌ای داشتند و محرومان و مستضعفان را پایه حکومت عدل الهی می‌دانستند.

احمدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه امام(ره) عاشق انسان‌ها بودند، خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) به همه مهربانی می‌کردند و خدمتگزار ملت بودند و همیشه با مردم و در کنار مردم بودند.

رئیس جمهور آزادی همراه با آگاهی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران را مورد اشاره قرار داد و گفت: این شاخص امام رمز کمال انسان برگزیده است چرا که امام تا آخرین روز حیات مبارکشان از این شاخص حمایت کردند و اراده مردم را همیشه پیشانی نظام می‌دانستند.

این گزارش حاکی است، مراسم شب ارتحال امام خمینی(ره) با حضور خانواده معظم شهدا، حجج‌اسلام سیدحسن و سید علی خمینی نوه‌های امام خمینی(ره)، آیت‌الله موسوی بجنوردی، حجت‌الاسلام محمود دعاگو، حجت‌الاسلام ابطحی عضو مجمع روحانیون مبارز، حجت‌الاسلام مجید انصاری عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام و محمدعلی انصاری رئیس موسسه انتشارات حضرت امام(ره)، فرماندهان نامی و انتظامی و جمعی از مسئولان و امت شهیدپرور، ولایی و همیشه در صحنه ایران اسلامی برگزار شد.

رئیس جمهور با حضور در جمع میلیونی عاشقان و دلدادگان به مکتب، آرمان و شخصیت امام خمینی(ره) یاد و خاطره معمار کبیر انقلای اسلامی را گرامی داشت.

محمود احمدی‌نژاد با حضور در جمع عاشقان امام خمینی(ره) با آرمان‌های والای بنیانگذار جمهوری اسلامی تجدید میثاق کرد.

این گزارش حاکی است، حجت‌الاسلام سید حسن خمینی و جمعی از اعضای هیئت دولت، رئیس جمهور را در این مراسم همراهی کردند.

انتهای پیام/و10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول