اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حکم نصوری

قائم‌مقام مدیرعامل پارس جنوبی منصوب شد

خبرگزاری فارس: با حکم مسعود نصوری، قائم‌مقام مدیرعامل پارس جنوبی منصوب شد.

قائم‌مقام مدیرعامل پارس جنوبی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه به نقل از روابط عمومی منطقه ویژه پارس، مسعود نصوری، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس، در حکمی غلامرضا غریبی را به سمت قائم مقام این سازمان منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است: نظر به تجربه ارزشمند و تعهد جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان قائم مقام مدیر عامل منصوب می‌شوید.

نصوری خطاب به غریبی تاکید کرد: مهم‌ترین ماموریت جنابعالی هماهنگی، نظارت و سرپرستی مدیریت‌های منابع انسانی، امور بازرگانی، پشتیبانی و تشریفات، کار و خدمات اشتغال، فرودگاه بین‌المللی خلیج فارس، بنادر و پایانه‌های دریایی و امور گمرکی است.

مدیرعامل پارس جنوبی در این حکم تصریح کرد: ضمن گزارش‌گیری از فعالیت‌ها و عملکرد مدیران محترم در حوزه‌های آن مدیریت و با ایجاد همکاری و تعامل با جانشین مدیرعامل در امور اجرایی نسبت به رفع مشکلات اجرایی و تسهیل امور جاری مدیریت‌ها و تسریع در ارایه خدمات‌رسانی و پشتیبانی شایسته از شرکت‌های تابعه وزارت نفت مستقر در منطقه ویژه اقدام کنید.

نصوری یادآور شد: امید است با اتکال به الطاف پروردگار و در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) با پشتکار و جدیت و با بهره‌گیری از توانمندی‌های سازمان منطقه ویژه نسبت به تحقق منویات مقام معظم رهبری و اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، اهتمام ورزیده و نسبت به رفع مشکلات اجرایی ذی‌نفعان کلیدی در منطقه ویژه در راستای رسالت و ماموریت سازمان گام بردارید. 

انتهای پیام/ن30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول