اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

مهمترین درس امام‌ تقویت حس اعتماد به نفس بود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان گفت: مهم‌ترین درس امام خمینی تقویت حس اعتماد به نفس و باورهای مردم به ویژه نوجوانان و جوانان ایران اسلامی بود.

مهمترین درس امام‌ تقویت حس اعتماد به نفس بود

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد به نقل از روابط عمومی استانداری لرستان، حسن شریعت‌نژاد با تسلیت بیست و سومین سال رحلت ملکوتی امام خمینی (ره) گفت: امروز بشریت مدیون امام راحل است چراکه امام با قیام، نهضت و انقلابش بشریت را آگاه کرد و منافع ابرقدرت‌ها را به خطر انداخت.

وی با بیان اینکه امام ثابت کرد می‌توان با دست خالی و بدون وابستگی به شرق و غرب، استقلال اقتصادی، فرهنگی و سیاسی داشته باشیم، ادامه داد: امام توجه به محرومان را همیشه مطرح می‌کردند و مسئولان را متوجه آنها می‌ساختند.

معاون استاندار لرستان افزود: یکی دیگر از آموزه‌ها و درس‌های حضرت امام(ره) مقابله با مستکبران، آمریکا و قدرت‌های بزرگ شیطانی بود که بدون واهمه اعلام می‌کردند که این‌ها قدرت‌های پوشالی هستند.

شریعت‌نژاد با تاکید بر اینکه امید دادن به مردم نیز از دیگر درس‌های امام بود و همیشه تاکید می‌کردند که دشمنان نمی‌توانند به شما ضربه بزنند، یادآور شد: برای تحقق آموزه‌های امام باید پشت سر جانشین ایشان، رهبر معظم انقلاب اسلامی بایستیم، اهداف و آرزوهای امام راحل را محقق کنیم و همه فرمایشات امام را مدنظر قرار دهیم.

معاون سیاسی و امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه رهبر جانشین صالح امام است و همه رهنمودها و اهداف امام را دنبال می‌کنند، تصریح کرد: باید توسط دستگاه‌های فرهنگی و رسانه‌ها افکار و ایده‌های امام را تبیین و از ظرافت‌های هنری کمک گرفته شود تا نسل جوان ما بیش از این با افکار امام آشنا شوند.

وی در ادامه گفت: امام همیشه روی وحدت میان مردم و مسئولان تاکید جدی داشت و سفارش امام برای خدمت به مردم و توجه به خانواده‌های جانبازان و شهدا هیچ‌گاه نباید فراموش شود.

انتهای پیام/ل30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول