اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد:

نگرش دولت به بخش کشاورزی باید تغییر کند

خبرگزاری فارس: رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: نگرش دولت به بخش کشاورزی و الگوی کشت در استان‌ها باید تغییر کند و از نابسامانی قیمت تولیدات کشاورزی جلوگیری شود.

نگرش دولت به بخش کشاورزی باید تغییر کند

به گزارش خبرگزاری فارس از بروجرد، محمود بختیاری صبح امروز در جلسه ستاد برداشت محصولات کشاورزی بروجرد گفت: با توجه به کاهش 33 درصدی بارندگی و پراکنش نامناسب بارندگی از مجموع 30 هزار و 710 هکتار سطح زیر کشت غلات، 16 هزار و 264 هکتار به میزان 25 درصد دچار خسارت شده‌اند.

وی با اشاره به کاهش 10 هزار تنی محصولات کشاورزی در بروجرد افزود: چالش‌های بخش کشاورزی در لرستان و بروجرد باید شناسایی شود و برای بهبود وضعیت اقدامات جدی صورت گیرد.

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد اضافه کرد: شهرستان بروجرد در مجموع دارای اراضی سطح زیر کشت گندم آبی و دیم با وسعت 21 هزار و 200 هکتار و نیز اراضی زیر کشت جو آبی و دیم نیز 8 هزار و 500 هکتار است.

وی اظهار داشت: در سال زراعی جاری در مجموع 30 هزار و 710 هکتار از زمین‌های بروجرد زیر کشت غلات رفته است.

رئیس جهاد کشاورزی بروجرد گفت: مراحل کاشت و داشت محصولات تحت نظارت کارشناسان مدیریت جهاد کشاورزی انجام شده و کار مراقبت و پیش آگاه‌های آفات، بیماری‌ها و علف‌های هرز به موقع انجام شده است.

در ادامه این جلسه نهاوندی رئیس غله و سیلوی بروجرد گفت: دو سیلو با ظرفیت 27 و 8 هزار تن آماده ذخیر‌ه‌سازی محصولات کشاورزی این شهرستان است.

انتهای پیام/ل20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول