اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر فرهنگسرای کوثر کرمان خبر داد

برپایی کلاس‌های تابستانی ویژه بانوان در کرمان

خبرگزاری فارس: مدیر فرهنگسرای کوثر شهرداری کرمان از برپایی کلاس‌های تابستانی ویژه بانوان در این فرهنگسرا خبر داد.

برپایی کلاس‌های تابستانی ویژه بانوان در کرمان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، صفیه حسینی‌نژاد با اشاره به اینکه در فرهنگسرای کوثر کلاس‌های فرهنگی، هنری و ورزشی مختلف و متنوعی برای بانوان طی سال برگزار می‌شود، گفت: این فرهنگسرا به مناسبت ایام تابستان نیز دوره‌های آموزشی جدید و متنوعی برای علاقمندان در نظر گرفته است.

وی ابراز داشت: برپایی کلاس‌های آموزش زبان انگلیسی، کلاس‌های ورزشی از جمله اسکیت، ایروبیک، کاراته، کونگ فو‌، شطرنج، کلاس‌های آموزش نحوه تهیه انواع غذاها، دسرها و نوشیدنی‌ها، پرورش گل‌ها و گیاهان آپارتمانی، بافندگی با ماشین، سفال حجم، کار بر روی ورق‌های مسی، کلاس‌های رایگان آموزش قرآن و کمک‌های اولیه و شیوه‌های تزئین لباس از جمله برنامه‌ها است.

حسینی‌نژاد افزود: این دوره‌ها به منظور غنی‌سازی اوقات فراغت بانوان در ایام تابستان و با تخفیف 20 تا 50 درصد در نظر گرفته شده است.

وی زمان آغاز این کلاس‌ها را ابتدای تیر ماه سال‌جاری عنوان کرد و افزود: همچنین به منظور رفاه حال شهروندان و با موافقت شهرداری تمام کلاس‌های آموزشی در این فرهنگسرا با حداقل هزینه برگزار‌ و برای بسیاری از اقشار و کارکنان دولت نیز تخفیف‌های ویژه در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول