اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مدت 2 روز برگزار شد

کلاس آموزشی طبخ آبزیان در هیرمند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره شیلات هیرمند گفت: با هدف فرهنگ سازی مصرف آبزیان، به مدت دو روز، کلاس آموزشی طبخ آبزیان در شهرستان هیرمند برگزار شد.

کلاس آموزشی طبخ آبزیان در هیرمند

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی فرمانداری هیرمند، محبعلی حیدری صادق اظهار داشت: با توجه به ارزش غذایی گوشت آبزیان (ماهی و میگو) و نقش آن در افزایش سلامتی مردم و با هدف فرهنگ سازی مصرف آبزیان یک دوره آموزشی طبخ آبزیان در هیرمند برگزار شد.

وی افزود: گوشت ماهی جزو گوشت‌های سفید بوده و یک منبع غذایی غنی از پروتئین به حساب می‌آید.

رئیس اداره شیلات هیرمند بیان کرد: در مقایسه با انواع دیگر غذاها از نظر کمی و کیفی، درصد پروتئین بالایی دارد و از نظر کیفی نیز بر خلاف گوشت قرمز دارای بافت پیوندی کمتری است و پروتئین پخته شده ماهی راحت‌تر هضم می‌شود و جذب آن به بیش از 90 درصد می‌رسد.

حیدری صادق ادامه داد: در این دوره آموزشی دو روزه، تعداد 160 نفر روز از بانوان شهرستان هیرمند که بیشتر آنها مربیان آموزش و پرورش و کارکنان و دانش‌آموزان بودند زیر نظر مربی اعزامی از سازمان شیلات ایران با روش‌های جدید طبخ آبزیان آشنا شدند.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول