اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول آموزشی تالار هنر خبر داد:

آغاز ثبت‌نام کلاس‌ها‌ی آموزشی ترم زمستانی تالار هنر

خبرگزاری فارس: مسئول آموزشی تالار هنر اصفهان گفت: ثبت‌نام دوره جدید کلاس‌های آموزشی تالار هنر از 20 آذرماه آغاز شده و تا پنجم دی‌ماه ادامه دارد.

آغاز ثبت‌نام کلاس‌ها‌ی آموزشی ترم زمستانی تالار هنر
مریم سلمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: این کلاس‌های آموزشی شامل دوره‌های بازیگری، کارگردانی، نمایشنامه‌نویسی و سبک‌شناسی است که در دوره‌های سه ماهه برگزار می‌شود.
وی افزود: هزینه این دوره‌ها برای کلاس نمایشنامه‌نویسی250 هزار ریال و برای هرکدام از دوره‌های ‌آموزشی کارگردانی، بازیگری و سبک‌شناسی 540 هزار ریال است.
مسئول آموزشی تالار هنر تصریح کرد: تمام دوره‌های آموزشی تنها ویژه تئاتر است و افراد 10 تا 40 ساله می‌توانند در این مرکز ثبت‌نام کنند.
وی ادامه داد: تدریس این دوره‌های آموزشی را علیرضا قدسیه، احسان فاضلی، مژگان نوایی، سعید محسنی و دیگر هنرمندان بر عهده دارند که همگی دارای مدرک کارشناسی ارشد کارگردانی نمایش هستند.
سلمانی با بیان اینکه کل دوره کارگردانی سه ترم و بازیگری شش ترم است، تاکید کرد: پس از پایان دوره به شرط اینکه افراد چهار غیبت بیشتر نداشته و در آزمون پایان دوره قبول شوند به آنها گواهینامه‌ای از سوی سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان اهدا می‌شود.
وی اضافه کرد: در دوره آموزشی بازیگری مبانی بدن، بیان و حس‌ها آموزش داده می‌شود و طرح درس‌ سایر رشته‌ها نیز هنگام تشکیل کلاس‌ها بیان می‌شود.
مسئول آموزشی تالار هنر اصفهان با اشاره به اینکه این تالار از سال 87 اقدام به برگزاری این دوره‌ها به طور فصلی کرده است، گفت: با توجه به اینکه تالار هنر زیر نظر سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری اصفهان قرار دارد هزینه این کلاس‌ها نسبت به ارگان‌های خصوصی پایین‌تر بوده ضمن اینکه از اساتید مجرب برای آموزش دعوت به عمل آمده است.
به گزارش فارس، علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در این کلاس‌ها همه روزه از ساعت هشت تا 19به واحد آموزش تالار هنر واقع در میدان لاله مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 5660882 تماس بگیرند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول