اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک زائر تبریزی حرم مطهر امام خمینی (ره):

آمده‌ایم به عهد خود با شهدا عمل کنیم

خبرگزاری فارس: یکی از هزاران زائر حرم مطهر که از استان آذربایجان راهی بارگاه ملکوتی امام خمینی (ره) هستند، گفت: هدف ما از حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) تجدید بیعت با ولایت و عمل به عهدی است که با شهدا بستیم.

آمده‌ایم به عهد خود با شهدا عمل کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، دبیر ستاد اقامه نماز جمعه این شهرستان امروز در حاشیه برگزاری این مراسم سیاسی و عبادی به خبرنگاران گفت: هر ساله هزاران نفر از زائران امام خمینی (ره) برای حضور در مراسم سوگواری چهاردهم خرداد از سراسر کشور به سمت حرم مطهر حرکت می‌کنند.

علی شفیعیان افزود: با توجه به منطقه جغرافیایی استان البرز و نزدیکی شهرستان کرج به حرم مطهر و پایتخت، بسیاری از این زائران عزادار هر ساله میهمان مردم کرج هستند.

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته امسال نیز تعداد زیادی از کاروان‌های عزادار و زائران سوگوار حرم مطهر امام خمینی (ره) برای حضور در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره) وارد کرج شده که برخی از آنها در نماز سیاسی و عبادی امروز این شهرستان حضور یافتند.

دبیر ستاد اقامه نماز جمعه کرج اظهار داشت: این زائران از استان‌های مختلف کشور از جمله آذربایجان و گیلان بودند که حضور آنها در نماز جمعه امروز حال و هوای معنوی خاصی به اقامه نماز در مصلای کرج بخشید.

تصاویر امام خمینی و رهبری معظم انقلاب در دستان زائران حرم مطهر

بر اساس این گزارش، یک کاروان 700 نفری از مردم ولایی شهرستان تبریز امروز در نماز سیاسی و عبادی جمعه کرج حضور داشتند که در دست‌های آنها تصاویری از امام خمینی (ره) و همچنین رهبری معظم انقلاب بود.

جعفرعلی مقصودی یکی از زائران حرم مطهر است که در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: ما از استان آذربایجان برای حضور در مراسم ارتحال امام (ره) حرکت کرده‌ایم.

وی تصریح کرد: در طول مسیر حال و هوای معنوی خاصی داشتیم و امیدواریم با حضور در حرم مطهر و تجدید میثاق با امام خمینی (ره) به عهدی که با شهدا و امام شهیدان بستیم، عمل کنیم.

 بسیاری از زائران حرم مطهر از استان‌های شمالی، شمال غربی و غربی کشور در حال عزیمت به تهران بوده و به زودی وارد استان البرز می‌شوند.کاروان‌های عزاداری هر کدام برای ساعاتی و حتی یک روز میهمان مردم ولایی و متدین استان البرز خواهند بود.

انتهای پیام/خ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول