اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با گذشت 6 سال

سیلوهای گندم سیرجان راکد مانده است

خبرگزاری فارس: مدیر منطقه ویژه اقتصادی سیرجان گفت: ساخت سیلوهای گندم منطقه ویژه اقتصادی سیرجان با گذشت شش سال هنوز به پایان نرسیده است.

سیلوهای گندم سیرجان راکد مانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، عباس سلیمان‌زاده پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: روند احداث سیلوهای گندم منطقه ویژه اقتصادی سیرجان که بارها‌ مورد سئوال مردم قرار گرفته ‌و استاندار وقت در سال 1385 هنگام عملیات اجرایی مدت زمان ساخت را 18 ماه اعلام کرده بود، اما این طرح‌ها در رکود به سر می‌برند.

سلیمان‌زاده افزود: مجموعه منطقه ویژه اقتصادی منتظر اتمام طرح هستند و هر کجا اعلام کرده‌ایم، پاسخ به کمبود اعتبارات می‌دهند.

وی بیان داشت: این سیلوها با ظرفیت 50 هزار تن و با این اعلام که نگهداری گندم در استان هرمزگان و مناطق اطراف غیر بهداشتی و بدون نگهداری در سیلوها است، وارد کار شدند و با اعتبار اولیه 25 میلیارد ریال کلنگ اجرایی آن توسط استاندار وقت به زمین زده شد.

سلیمان‌زاده ابراز داشت: ‌در این مراسم اعلام شد، طی مدت 18 ماه این سیلوها به بهره‌برداری می‌رسد که تا‌کنون بیش از پنج سال از آغاز عملیات می‌گذرد و فقط 60 درصد کار انجام شده است.

وی گفت: حتی زمین را به این منظور که در آینده مبلغ آن را تأمین می‌کنیم از منطقه گرفتند و این طرح راکد مورد سئوال همه مردم و مسئولان است.

سلیمان‌زاده افزود‌: امیدواریم در سالی که حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام گرفته بتوانیم با تأمین اعتبار آن طرح را به پایان برسانیم و برای بیش از 30 نفر جوان اشتغالزایی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: ما برای اتمام طرح پیشنهاد بخش خصوصی را هم دادیم و سرمایه‌گذارانی ‌اعلام آمادگی کردند، اما ‌موافقت نشد.

به گزارش فارس، بر‌اساس اطلاعات موجود تا‌کنون 85 میلیارد ریال برای سیلوی منطقه ویژه اقتصادی سیرجان هزینه شده‌ و با 30 میلیارد ریال دیگر این طرح به اتمام می‌رسد.

انتهای پیام/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول