اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مولف برگزیده جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی:

حمایت آستان‌قدس سبب دلگرمی فرهیختگان است

خبرگزاری فارس: مولف برگزیده چهارمین جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی گفت: حمایت آستان‌قدس رضوی سبب تشویق و دلگرمی فرهیختگان و دوستداران فرهنگ رضوی است.

حمایت آستان‌قدس سبب دلگرمی فرهیختگان است
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد‌ به نقل از روابط عمومی سازمان کتابخانه‌ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان‌قدس رضوی، مریم حقیقت اظهار داشت: کتاب «کبوتر نامه» مجموعه اشعار رضوی شامل 125 غزل پیرامون مقام قدسی حضرت رضا (ع)است که به همت انتشارات آستان‌قدس رضوی(به‌نشر) به چاپ رسیده است.
وی خاطرنشان کرد: ‌آثار دیگری با عناوین «تا دست به واژه می‌زنم می‌سوزد» شامل مجموعه رباعیات «دلم شعر است» شامل اشعار آیینی«من نیستم»، شامل اشعار آزاد «با آفتاب رابطه دارم» شامل غزلیات و « بی‌صبرانه دوستت دارم» حاوی اشعار مذهبی و عرفانی اینجانب است.
حقیقت سطح علمی چهارمین جشنواره کتاب سال رضوی را بالا دانست و افزود: ‌در این جشنواره رقابتی فشرده و تنگاتنگ بین شاعران، نویسندگان، مولفان و ناشران با آثاری فاخر و وزین انجام شد که بنده با لطف حضرت حق  و یاری امام رضا(ع) که همواره معشوق دل‌های عاشق میلیون‌ها زائر و مجاور دلسوخته است موفق شدم با کتاب «کبوترنامه» که حدود دو سال گردآوری و تالیف آن بطول انجامید به عنوان نفر نخست انتخاب شوم.
وی افزود: کتابخانه‎های آستان‌قدس رضوی در مشهد و سایر نقاط کشور پذیرای میلیون‌ها محقق و پژوهشگر است و اینجانب نیز بهره فراوانی از منابع  اطلاعاتی این پایگاه علمی غنی و ارزشمند برده‎ام.
وی با اشاره به اینکه حمایت سازمان کتابخانه‎ها، موزه‎ها و مرکز اسناد آستان‌قدس رضوی سبب تشویق و دلگرمی فرهیختگان و دوستداران  فرهنگ ملکوتی اهل بیت (ع) به‌ویژه حضرت رضا (ع) است و من برای نخستین بار در جشنواره انتخاب کتاب سال رضوی شرکت نموده‌ام، گفت: با اراده و عزم راسخ و با تالیف دل نوشته‌های دیگر پیرامون زندگانی و سیره حضرت رضا (ع) باز هم در دوره‎های آتی این جشنواره شرکت خواهم کرد و امیدوارم با تالیفات و آثارم  اندکی از دین خودم به آستان‌مقدس حضرت رضا (ع) و خاندان مطهرش را ادا کنم.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول