اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شوشتر:

فرهیختگان به فرهنگ‌عمومی جامعه توجه کنند

خبرگزاری فارس: امام جمعه شوشتر گفت: فرهیختگان و مسئولان فرهنگی نظام در برنامه‌ریزی‌های خود به فرهنگ عمومی توجه ویژه داشته باشند.

فرهیختگان به فرهنگ‌عمومی جامعه توجه کنند
حجت‌الاسلام شکرالله سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر به مناسبت روز 14 آبان روز فرهنگ عمومی اظهار داشت: فرهنگ عمومی همان فرهنگ عامه است که باید تلاش کنیم در مسیر صحیح در حال گسترش باشد.
وی با اشاره به اینکه فرهیختگان فرهنگی و همه دست‌اندرکاران در سطح جامعه باید به این مهم توجه ویژه داشته باشند، بیان کرد: همه باید به این فرهنگ توجه کنند که داشته‌های انقلاب اسلامی همگی بر پایه فرهنگ و ارزش‌های والایی است که باید در ترویج آنها تلاش بی وقفه کرد.
رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر تصریح کرد: باید فرهنگ عمومی را در دستور کار قرار داد و در این باره تلاش کرد چرا که رهبری نیز در این باره تاکیدات زیادی داشته‌اند.
سلیمانی با اشاره به اینکه تاکیدات رهبری از نظر شرعی الزام آور است، یادآور شد: تاکیدات رهبری معظم انقلاب به طور کامل الزام شرعی دارد و عدم توجه به آنها می‌تواند به نوعی ترک الزامات دینی باشد و باید در این باره توجه داشت.
امام جمعه شوشتر اضافه کرد: فرهنگ عمومی جامعه باید مبتنی بر اسلام باشد و باید توجه به اعتقادات عمیق دینی در جامعه در دستور کار قرار گیرد و در این باره برنامه‌های عملی پیشنهاد شود.
این مقام مسئول تاکید کرد: شورای فرهنگ عمومی شوشتر در هفته‌های گذشته متحول شده و جلسات مکرری تشکیل شده است که در این باره تاثیرات آن در آینده مبرهن خواهد بود.
سلیمانی با تاکید بر اینکه شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر به کمک همه اقشار جامعه نیاز دارد، افزود: شورای فرهنگ عمومی شهرستان شوشتر از همه فرهیختگان، فرهنگیان، روحانیان، بسیجیان و ... دعوت به عمل می‌آورد تا برای برنامه ریزی در سطح شهرستان با این شورا همکاری کنند.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول