اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به کارگردانی پورحاتمی

فیلم دفاع مقدس با عنوان " انتظار" در کرمانشاه ساخته می‌شود

خبرگزاری فارس: فیلم دفاع مقدس با عنوان " انتظار" با کارگردانی قدرت پورحاتمی و حمایت بسیج حوزه 2 شهری امام حسن مجتبی(ع) و بنیاد شهید در کرمانشاه ساخته می‌شود.

فیلم دفاع مقدس با عنوان " انتظار" در کرمانشاه ساخته می‌شود

 قدرت پورحاتمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، اظهار کرد: فیلم انتظار 40 دقیقه‌ای از 21 اردیبهشت‌ماه با بازیگری احمد صدفی، یزدان پرونده‌، پیمان مهران‌پور‌، قبادی، لیلا گراوندی، سارینا دعبیل و بازیگر خردسال ساحل کهریزی کلید خورد و پس از اتمام کار تدوین در شبکه‌های مختلف سیما پخش می‌شود.

پورحاتمی افزود: طرح اولیه این فیلم توسط  یوسف کهریزی بوده و زندگینامه شهید مجید رحمانی را به تصویر می‌کشد.

وی با اشاره به داستان این فیلم گفت: این فیلم داستان دختر بچه 4 ساله‌ای را به تصویر می‌کشد که آرزو و انتظار دیدن پدر شهیدش را دارد، هنگامی که این دختر بچه سراغ پدر را از مادرش می‌گیرد مادرش با یاد دادن نماز و دعا کردن به فرزندش امید این را می‌دهد که پدرش برمی‌گردد، به این امید دختر 4 ساله با خواندن نماز و دعا از خداوند می‌خواهد که هر چه زودتر پدرش برگردد، به‌طوری که فردای آن شب پلاک پدر شهیدش را درب خانه می‌آورند.

احمد صدفی بازیگر این فیلم نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس گفت: بنده نقش پدر این شهید والا‌مقام را بازی می‌کنم که امید دارد و به همه این امید را می‌دهد که بالاخره پسرش برمی‌گردد.

وی افزود: به لحاظ اینکه این فیلم در رابطه با زندگی شهید و مسائل مربوط به امور شهیدان است خوشحالم که در این فیلم نقشی هر چند کوچک ایفا می‌کنم.

صدفی به مشکلات پیش‌روی کارهای هنری در کرمانشاه اشاره کرد و گفت: انجام کار هنری در کرمانشاه دارای مشکلات و سختی‌های زیادی است به‌طوری که برای ساخت یک کار هنری باید از هفت خان رستم عبور کرد و از آنجا که در امور بازیگری تئاتر و فیلم هنوز تشکل یا اتحادیه نیست که از حقوق این قشر حمایت کند.

فرمانده بسیج حوزه 2 شهری امام حسن مجتبی(ع) نیز درباره فیلم انتظار به خبرنگار فارس گفت: همه ما در قبال حفظ و نگهداری ایثارگری‌ها و شهامت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مسئولیم و این حوزه نیز به اندازه توان در راستای این وظیفه خطیر کوشا بوده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول