اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شاهرود در مجلس مطرح کرد

شکاف بین آمریکا و اروپا در برخورد با ایران

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شاهرود در مجلس گفت: امروز عملیات و تهاجم نظامی علیه ایران در منطقه قابل تصور نیست و بین آمریکا و اروپا در برخورد با جمهوری اسلامی ایران شکاف ایجاد شده است.

شکاف بین آمریکا و اروپا در برخورد با ایران

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، کاظم جلالی صبح امروز در همایش "تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی" که در شاهرود برگزار شد، اظهار کرد: تهدیداتی که در حال حاضر متوجه کشور ماست، شامل دو تهدید فرهنگی و اقتصادی می‏شود.

وی با اشاره به "هوشیار باش" مقام معظم رهبری در خصوص این تهدیدات گفت: مقام معظم رهبری از سال 1373 موضوع شبیخون فرهنگی و غارت فرهنگی را مورد تأکید فراوان قرار دادند، این سلاح هم‏اکنون وجود دارد و باید واقعاً مراقب بود.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه باید مردم، مسئولان و خانواده‏ها همه بیندیشند و مراقب اوضاع باشند، افزود: امروز دیگر با وجود شبکه‏های ماهواره‏ای در منازل، هیچ خانه‏ای محل امن نیست.

جلالی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمن تصریح کرد: پدیده‏ تهاجم فرهنگی را نباید خیلی کوچک دید و با آن سطحی برخورد کرد.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی گفت: در داخل کشور، برخی فیلم‏ها با مجوز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ساخته می‏شود اما در حقیقت به دنبال عادی‏سازی روابط زن و مرد است.

وی هم‌چنین با اشاره به تهدیدات اقتصادی گفت: در مقابله با تهدیدات اقتصادی، مقام معظم رهبری امسال را سال تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کردند و معنی این سخن آن است جایی را که دشمن الآن نشانه گرفته، اقتصاد است.

جلالی با بیان اینکه در حال حاضر بیکاری و تأمین معیشت بزرگ‏ترین معضل‏های کشور هستند، خاطرنشان کرد: اگر امروز از تولید ملی و سرمایه و کار ایرانی حمایت نشود، در بحث اشتغال و تولید خالص ملی دچار مشکل می‏شویم و این را باید فرهنگ‏سازی کرد.

نماینده مردم شهرستان‏های شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: همه باید از تولید ایرانی استفاده کنیم و این موضوع زمانی اهمیت پیدا می‏کند که بدانیم استفاده از تولیدات خارجی به اقتصاد کشور ضربه می‏زند.

وی افزود: اگر قرار است تولیدات داخلی روز به روز بهتر شود، باید این تولیدات را در بازار داخلی وارد و از آن استفاده کرد.

جلالی اضافه کرد: کارشناسان، سرمایه‏ ایرانی‏ها در خارج از کشور را بیش از یک هزار میلیارد دلار تخمین می‏زنند و سرمایه‏ ایرانیان در داخل کشور هم کم نیست و وظیفه‏ مسئولان ساماندهی این سرمایه است.

نماینده مردم شاهرود در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز عملیات و تهاجم نظامی علیه ایران در منطقه قابل تصور نیست و بین آمریکا و اروپا در برخورد با ایران شکاف ایجاد شده است، چرا که بحران اقتصادی غرب بسیار جدی است.

جلالی یادآور شد: اگر ما این دوران را با موفقیت پشت سر بگذاریم، دوران تثبیت تمام شده است و دوران بالندگی انقلاب آغاز می‏شود.

انتهای پیام/ع10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول