اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

روایت دریادار سیاری از ساخت جدیدترین زیردریایی دنیا

‌قدرت نظامی ایران با ساخت طارق بر همگان نمایان شد/ با اقتدار از منافع کشورمان دفاع می‌کنیم

خبرگزاری فارس: فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بسیاری از کشورها به دنبال تجربیات ما در قدرت عمل هستند و اگر ما ادعا می‌کنیم که می‌توانیم خودمان امنیت منطقه را داشته باشیم، با عمل ثابت شده است.

‌قدرت نظامی ایران با ساخت طارق بر همگان نمایان شد/ با اقتدار از منافع کشورمان دفاع می‌کنیم

به گزارش خبرگزار‌ی فارس از سیرجان، دریادار حبیب‌الله سیاری ظهر امروز در حاشیه همایش بزرگ افسران، درجه‌داران و کارکنان مرکز آموزش دریایی در سیرجان اظهار داشت: در سالی که به تأکید فرمانده کل قوا، امسال سال تولید ملی است به اثبات می‌رسانیم که می‌توانیم و تمام‌ تجهیزات مورد نیاز اعم از ناوگان موشک‌‌اندازها، اطلاعاتی و ارتباطی را با سرعت بیشتری توسعه دهیم.

وی بیان داشت: در پایان سال 91 به ملت ایران و جهان اثبات می‌کنیم که می‌توانیم و قدرت و توان آن را هم داریم.

سیاری تعهد در تأمین تجهیزات کامل و نیروهای متخصص را به عنوان دو رکن اساسی پیشرفت نیروی ‌دریایی عنوان کرد و افزود: برنامه‌های نیروی دریایی کشور همراه با امنیت کامل در منطقه است، راه‌اندازی زیردریایی طارق در عرصه آب‌های آزاد که روز گذشته محقق شد،‌ نشانه قدرت ایران اسلامی در تأمین امنیت و ‌ساخت تجهیزات است. 

فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران همچنین امروز در همایش افسران ارشد نیروی دریایی سیرجان اذعان داشت: آموزش نیروی انسانی یکی از ابعاد قدرت ما به عنوا‌ن نیروی دریایی برتر منطقه بوده که مورد توجه قرار گرفته است.

سیاری عنوان کرد: ما امروز با آموزش‌های به روز و تخصصی توانسته‌ایم در هر کجا که منابع و منافع جمهوری اسلامی به خطر افتد، حضور یافته و با اقتدار عمل کنیم.

وی افزود‌: موضوع نظام اسلامی ایران در سه محور هسته‌ای، استقلال منطقه و امنیت دریاها موجب شد که نیروی دریایی به عنوان یک نیروی اثرگذار تلقی شود.

سیاری خاطر نشان کرد: در عملیات رعد یک موفق شدیم دزدان دریایی را خارج از منطقه استحفاظی خود دستگیر کنیم که به واسطه آموزش خوب و اقتدار عمل بود،‌ شعار نیروی دریایی تبعیت از رهبری نظام و فرمانده کل قوا و شعار راه ما راه حسین (ع) است.

وی با تشریح موقعیت ایران اسلامی در جهان گفت: بسیاری از کشورها و مناطق به دنبال تجربیات ما در قدرت عمل هستند و اگر ما ادعا می‌کنیم که می‌توانیم خودمان امنیت منطقه را داشته باشیم، با عمل ثابت شده است.

سیاری ابراز داشت: وظیفه نیروی دریایی هم سنگین‌تر است، در حالی که به همه صنایع و تجهیزات نظامی رسیده‌ایم و آماد‌گی داریم، اما کار ما پیشرفت همه روزه است و جایگاه اول را باید همیشه حفظ کنیم.

وی به نیروهای متخصص‌ اشاره کرد و ابراز داشت: با وجود همه کارشکنی‌ها امروز زیردریایی طارق با همت همین نیروها تجهیز و به آب انداخته شد و هر چه بیشتر می‌گذرد، توان قدرتی ما در همه ابعاد اعلام می‌شود و این به برکت وجود تمام‌ نیروهای زیر امر فرماندهی کل قوا است.

به گزارش فارس در این همایش از فرماندهان ارشد، بازنشستگان نیروی دریایی، درجه‌داران و کارمندان نمونه مرکز آموزش نیروی دریایی و آمادگاه دریایی جنوب مستقر در پایگاه دریایی سیرجان توسط فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی تجلیل شد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول