اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای کرمان عنوان کرد

فعالیت2000 شبکه ماهواره‌ای برای افزایش سیطره غرب

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: فعالیت بیش از 2 هزار شبکه ماهواره‌ای و 200 شبکه فارسی زبان و تولید 700 فیلم سینمایی در هالیوود در هر سال برای ایجاد سیطره غربی‌ها بر جهان است.

فعالیت2000 شبکه ماهواره‌ای برای افزایش سیطره غرب

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، سیدجواد موسوی پیش از ظهر امروز در همایش گامی به سوی ارتقا سلامت خانواده اظهار داشت: غرب به دنبال سلطه بر فرهنگ مردم دیگر کشورها است اما ما به کدام فرهنگ و سابقه غرب می‌توانیم تکیه کنیم.

وی افزود: غربی‌ها در قالب گردشگر و صنعتگر به کشورهای دیگر آمدند تا فرهنگ منحط خود را به این مناطق بیاورند، اما با مقابله دنیای اسلام مواجه شدند.

موسوی تصریح کرد: حرکت بیدارگرایانه سید جمال‌الدین اسدآبادی در همین راستا بود که مهم‌ترین حرکت دیپلماسی در تاریخ کشور ما است.

وی خاطر نشان کرد: سید جمال‌الدین اسدآبادی با سفر به کشورهای اسلامی و ملاقات با علما و حاکمان این مناطق و انتشار نشریه و پرورش شاگردان برجسته در دنیای عرب سدی در برابر خواسته غربی‌ها شد.

موسوی بیان داشت: انقلاب و حرکت نورانی که امام خمینی (ره) به وجود آورد نیز برای غرب غیر‌منتظره بود و آنها با تهاجم‌های گوناگون به مقابله با این انقلاب برخاستند.

وی با اشاره به فعالیت بیش از 2 هزار شبکه ماهواره‌ای و 200 شبکه فارسی زبان بیان داشت: این شبکه‌ها و تولید 700 فیلم سینمایی در هالیوود در هر سال برای ایجاد سیطره غربی‌ها بر جهان است.

موسوی با بیان اینکه ما امروز تحت تأثیر این بمباران سنگین هجمه فرهنگی هستیم، افزود: با ظرفیت و منابع عظیمی که داریم نباید در برابر این هجمه منفعل شویم.

وی اسلام را پاسخگوی جهان دانست و بیان داشت: ما معتقد به جهانی‌سازی هستیم، اما جهانی که بر مبنای الهی شکل گیرد.

انتهای پیام/ع20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول