اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور مسئولان

نمایشگاه بزرگ کتاب در قشم افتتاح شد

خبرگزاری فارس: نمایشگاه بزرگ کتاب قشم با هفت هزار عنوان و بیش از 100 هزار جلد کتاب با حضور مسئولان و مقامات سازمان منطقه آزاد افتتاح شد.

نمایشگاه بزرگ کتاب در قشم افتتاح شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم بعد از ظهر امروز در مراسم افتتاح این نمایشگاه گفت: کتاب و فرهنگ کتابخوانی به عنوان برجسته‌ترین و ماندگارترین هنر هر جامعه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

حجت‌الاسلام علی ملانوری افزود: ترویج فرهنگ کتابخوانی و ایجاد فضای مناسب نمایشگاه کتاب با تجهیزات و امکانات لازم از اولویت‌های فعالیت‌های فرهنگی قشم محسوب می‌شود.

وی ادامه داد: فضاسازی نمایشگاه و تفکیک غرفه‌ها برای ارائه کتاب‌های تخصصی نقش مهمی در جذب علاقمندان و تسهیل در انتخاب کتاب‌های مورد نظر آنان دارد و امیدوارم نمایشگاه‌های آتی کتاب قشم در فضای شایسته این حرکت فرهنگی برگزار شود.

مدیر ویژه فرهنگ و ارشاد اسلامی سازمان منطقه آزاد قشم با اشاره به حضور بیش از 15 هزار دانشجو و 12 مرکز دانشگاهی و آموزش عالی در جزیره قشم از این فرصت به عنوان یک امکان مهم برای برپایی مناسب و شایسته نمایشگاه کتاب نام برد.

وی بیان داشت: نمایشگاه بزرگ کتاب قشم با 7 هزار عنوان و بیش از 100 هزار جلد کتاب با موضوعات تاریخی، ادبیات، مذهبی، علوم قرآنی، پزشکی، مهندسی، روانشناسی ،خانواده، اطلاعات عمومی، ادبی، رومان، فرهنگی، آشپزی و کتاب ویژه کودک و نوجوان در انتظار بازدید کنندگان است.

یادآور می‌شود این نمایشگاه تا 18 خرداد ماه جاری در فضای زیرین ساختمان تجاری فردوسی در چهار راه پردیس شهر قشم از سوی انتشارات داریوش و با حمایت سازمان منطقه آزاد قشم دایر است.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول