اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تله‌فیلم

«اینجا هم خدا هست» به موسیقی رسید

خبرگزاری فارس: تهیه‌کننده تله‌فیلم «اینجا هم خدا هست» گفت: تله‌فیلم «اینجا هم خدا هست» از تولیدات صدا و سیمای مرکز اصفهان به مرحله موسیقی و صداگذاری رسید.

«اینجا هم خدا هست» به موسیقی رسید

مجید عکاف‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: مراحل تولید تله‌فیلم «اینجا هم خدا هست» از فروردین‌ماه سال جاری آغاز شده و در حال حاضر به مرحله موسیقی رسیده است.

وی با اشاره به اینکه این تله‌فیلم 90 دقیقه‌ای است، افزود: این فیلم به سفارش سیمای استان‌ها تهیه شده و با توجه به نتیجه کار امید است در شبکه‌های سراسری نیز پخش شود.

تهیه‌کننده تله‌فیلم «اینجا هم خدا هست» با بیان اینکه کارگردانی این فیلم برعهده جهانبخش سلطانی است، تصریح کرد: موضوع این فیلم در مورد شخصی به نام صابر است که برای ثبت‌نام زیارت خانه خدا به شهر می‌آید و کیف پول او توسط دزدان ربوده می‌شود.

وی اضافه کرد: اما در ادامه داستان کیف پول به دست افراد مختلفی می‌رسد، تا اینکه سرانجام به دست صابر رسیده و بقیه ماجرا ادامه دارد.

عکاف‌زاده افزود: در این تله‌فیلم بازیگرانی مانند مجید باقربیگی، آزاده ریاحی، رسول هنرمند، مهران هادی، محمدعلی میاندار، پوراندخت مهیمن و محمدعلی میاندار ایفای نقش می‌‌کنند.

وی در ادامه با اشاره به سایر عوامل در تهیه این تله‌فیلم اظهار داشت: نویسنده مسعود صادقی، تدوین علیرضا تحویل‌داری و مجید محسنی تصویربرداری این کار را برعهده دارند.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول