اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان خبر داد

صدور 1500 کارت معافیت سربازی در هرمزگان

خبرگزاری فارس: معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی هرمزگان گفت: برای یک هزار و 579 نفر از مشمولان خدمت سربازی کارت معافیت پزشکی صادر شده است.

صدور 1500 کارت معافیت سربازی در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم زارعی ظهر امروز در جلسه تشریح عملکرد، اقدامات و فعالیت‌های معاونت وظیفه عمومی استان در سال 90 گفت: با تلاش و کوشش مأموران و کارشناسان معاونت وظیفه عمومی استان در سال گذشته 187 جلسه پزشکی، 9 جلسه شورای‌عالی پزشکی، 140 جلسه هیئت‌های بدوی کفالت تشکیل شد که یک هزار و 579 نفر مشمول در جلسات پزشکی، 53 نفر در جلسات عالی پزشکی و 866 نفر در جلسات هیئت‌های بدوی از انجام خدمت معاف شدند.

وی افزود: در جلسات پزشکی تشکیل شده طی سال گذشته یک هزار و 28 نفر از مشمولان نیز معاف از رزم شناخته و برای یک هزار و 579 نفر از مشمولان خدمت سربازی کارت معافیت پزشکی صادر شده است.

معاون وظیفه عمومی فرماندهی انتظامی استان هرمزگان هم‌چنین تعداد تقاضای کارت‌های کامپیوتری پزشکی یک هزار و 579 مورد، کفالت 866 مورد عنوان کرد و افزود: در سال گذشته 26 فقره کارت اصلاح و 12 فقره نیز ابطال و 5 هزار و 935 نفر مشمول زیر دیپلم، 2 هزار و 828 نفر دیپلم، 350 نفر فوق‌دیپلم، 489 نفر لیسانس، 20 نفر فوق‌لیسانس، یک نفر دکترا و جمعاً 9 هزار و 623 نفر مشمول در طول سال گذشته احضار و به مراکز آموزشی سطح کشور اعزام شده‌اند.

زارعی تصریح کرد: در مدت یاد شده 417 نفر سرباز فراری و 6 هزار و 328 نفر مشمول غایب در سطح استان دستگیر و برای انجام خدمت وظیفه هدایت و هم‌چنین 2 هزار و 820 فقره در مقطع کاردانی، یک هزار و 627 فقره در مقطع کارشناسی پیوسته و جمعاً 5 هزار و 315 فقره مجوز تحصیلی برای مشمولان صادر شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول