اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تلاش شهرداری آبپخش

محور مواصلاتی استان‌های بوشهر ـ هرمزگان ـ خوزستان ساماندهی شد

خبرگزاری فارس: شهردار آبپخش گفت: محور مواصلاتی استان‌های بوشهر ـ هرمزگان ـ خوزستان ساماندهی شد.

محور مواصلاتی استان‌های بوشهر ـ هرمزگان ـ خوزستان ساماندهی شد

سید محمود موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبپخش اظهار داشت: ساماندهی و بهسازی محور مواصلاتی استان‌های بوشهر، هرمزگان و خوزستان در آبپخش از مهم‌ترین پروژه‌های شهری آبپخش است که هم‌اکنون در دست اجراست.

وی افزود: بهسازی این خیابان از سال گذشته آغاز شد و فاز نخست آن از چند ماه قبل مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

شهردار آبپخش خاطر نشان کرد: با توجه به تردد بالای این محور، عملیات بازسازی و ساماندهی این خیابان با کندی انجام شده و هم‌اکنون در قطعات مختلف اجرایی می‌شود.

موسوی تصریح کرد: به منظور جلوگیری از تصادف و حوادث احتمالی، مسایل ایمنی و امنیتی را کاملا مورد توجه قرار داده‌ایم و امیدوار هستیم این عملیات بدون کوچک‌ترین حادثه به اتمام برسد.

وی اضافه کرد: هم‌اکنون 14 پروژه عمرانی و زیرساختی در آبپخش در دست اجراست و تلاش داریم در نیمه نخست امسال تمام پروژه‌های نیمه‌تمام را تکمیل کنیم و در اختیار شهروندان قرار دهیم.

شهردار آبپخش یادآور شد: افزایش کیفیت پروژه‌ها و رضایت مردم از طرح‌ها مهم‌ترین دغدغه مسئولان شورای اسلامی و شهرداری است و در این مسیر از همه توان خود استفاده می‌کنیم.

این مسئول گفت: تجهیز شهربازی و پارک تفریحی و گردشگری آبپخش در دستور کار قرار دارد که انتظار داریم در سال جاری به نتیجه مطلوب برسد.

وی اذعان داشت: احداث پارک‌های محله‌ای و ایجاد و تجهیز پارک کودک در محلات مختلف نیز از دیگر طرح‌هایی است که با شتاب و کیفیت مطلوبی اجرایی می‌شود.

شهردار آبپخش متذکر شد: شورای اسلامی شهر و بخشدار آبپخش و فرماندار دشتستان همکاری بسیار خوبی با شهرداری دارند و موجبات رشد و توسعه شهر را فراهم آورده‌اند.

انتهای پیام/ن20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول