اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد جنوب کرمان خبر داد:

راه‌اندازی خانه مطبوعات جنوب کرمان

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: اقدامات نهایی برای راه‌اندازی خانه مطبوعات جنوب کرمان در حال انجام است.

راه‌اندازی خانه مطبوعات جنوب کرمان
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب کرمان، حجت‌الاسلام سید احمد حسینی صبح امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به فعالیت 13 نشریه در جنوب کرمان اظهار داشت: با توجه به ضرورت فرهنگ‌سازی در جامعه توسط رسانه‌ها و رسالتی که بر عهده دارند، کار آنها بسیار سنگین می‌شود.
وی افزود: با توجه به اینکه نشریات با افکار عمومی سروکار دارند، این مهم نیز رسالت اصلی نشریات را سنگین‌تر می‌کند.
حسینی با اشاره به ضرورت رعایت قانون مطبوعات مبنی بر پرهیز از توهین به افراد تصریح کرد: اقدامات نهایی برای راه‌اندازی خانه مطبوعات جنوب کرمان در حال انجام است.
وی افزود: بر همین اساس نشریاتی که جزو خانه مطبوعات کرمان بوده و متقاضی عضویت در خانه مطبوعات جنوب استان هستند، باید تقاضای خود را مبنی بر جدا شدن از خانه مطبوعات کرمان و عضویت در خانه مطبوعات جنوب کرمان را بدهند.
حسینی با بیان این مهم که در صورت دریافت دو تذکر توسط نشریات، پرونده آنها به هیئت نظارت کشور ارسال می‌شود، بیان کرد: ضروری است تا نشریات از توزیع ویژه‌نامه جداگانه پرهیز کنند.
معاون فرهنگی و هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان نیز در این نشست اظهار داشت: هم‌اکنون نشریات جنوب کرمان از نظر کیفی حرکتی رو به رشد دارند و جایگاه ویژه‌ای را در استان برای خود کسب کرده‌اند.
بهرام مسلمی خواستار نظارت جدی مدیران مسئول بر مطبوعات شد و خاطرنشان کرد: انجام این مهم به منظور پیشگیری از ایجاد مشکلات مطبوعات ضروری است.
به گزارش فارس، نشست هم‌اندیشی مدیران مسئول و سردبیران نشریات جنوب کرمان با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان در سالن اجتماعات اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان برگزار شد.
همچنین در این نشست، مدیران مسئول و سردبیران نشریات به بیان دیدگاه‌های خود پرداختند.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول