اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در خراسان رضوی

24 داوطلب نمایندگی مجلس‌ خبرگان و شورای اسلامی ثبت‌نام کردند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی گفت: از شروع مهلت ثبت‌نام نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکنون 24 نفر در این استان ثبت‌نام کرده‌اند.

24 داوطلب نمایندگی مجلس‌ خبرگان و شورای اسلامی ثبت‌نام کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد غفاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در مورد ثبت‌نام متقاضیان نمایندگی استان خراسان رضوی اظهار داشت: از 24نفر کاندیدای نمایندگی ثبت‌نام شده تا به امروز در استان خراسان رضوی 22 داوطلب نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و دو نفر داوطلب نمایندگی در سومین انتخابات میان دوره‌ای چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری هستند.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی افزود: انتخابات در استان خراسان رضوی در 72 حوزه شامل 12 حوزه اصلی و 60 حوزه فرعی برگزار می‌شود.
وی ضمن اشاره به وجود 12 حوزه انتخابیه اصلی در استان افزود: عمده مراجعه‌کنندگان مربوط به حوزه‌های اصلی بوده است که 22 نفر با تکمیل مدارک، ثبت‌نام کردند و تعدادی نیز به دلیل نقص مدارک نتوانستند ثبت‌نام کنند که پس از تکمیل مدارک از آنان ثبت‌نام می‌شوند.
وی نخستین روزهای ثبت‌نام داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را مورد استقبال خوب مردمی ارزیابی کرد و اظهار داشت: دو روز نخست ثبت‌نام کاندیداهای نمایندگی نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری با استقبال خوب مردم مواجه بود و در اکثر حوزه‌های اصلی و فرعی استان مراجعه کننده داشتیم.
غفاری با اشاره به تفاوت شرایط ثبت‌نام در این دوره نسبت به دوره‌های قبل افزود: شرایط ثبت‌نام در این دوره نسبت به دوره‌های قبل تفاوت‌هایی دارد که از آن جمله می‌توان به داشتن حداقل مدرک فوق‌لیسانس برای کاندیداها اشاره کرد.
رئیس ستاد انتخابات خراسان رضوی ادامه داد: در نخستین روز از ثبت‌نام داوطلبین نمایندگی هشتمین دوره مجلس شورای اسلامی 17 نفر ثبت‌نام کردند در حالی که این تعداد امسال برای نهمین دوره مجلس با پنج نفر افزایش به 22 نفر رسید.
وی ابراز امیدواری کرد: با وجود اینکه شرایط جدید می‌تواند تعداد کاندیداها را تحت تأثیر قرار دهد اما امیدوار هستیم تا پایان مهلت تعیین شده برای ثبت‌نام از نامزدهای نمایندگی مجلس نهم و چهارمین دوره مجلس خبرگان رهبری از رونق خوبی برخوردار باشد.
متقاضیان ثبت‌نام از سوم تا نهم دی‌ماه سال جاری فرصت دارند تا با در دست داشتن مدارک مورد نیاز و پرکردن فرم شماره 22 نسبت به ثبت‌نام اقدام کنند.
ثبت‌نام از داوطلبان نمایندگی تا عصر جمعه این هفته از ساعت هشت تا 17 هر روز ادامه دارد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول