اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار دهلران:

استقبال نامزدهای مجلس شورای اسلامی در دهلران بیش از انتظار بود

خبرگزاری فارس: فرماندار دهلران گفت: استقبال نامزدهای مجلس شورای اسلامی برای نام‌نویسی در حوزه انتخابیه دهلران بیش از انتظار بود.

استقبال نامزدهای مجلس شورای اسلامی در دهلران بیش از انتظار بود
بهزاد علیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: در روز نخست نام‌نویسی از نامزدهای مجلس شورای اسلامی دو نامزد اقدام به نام‌نویسی کردند.
وی ادامه داد: پیش‌بینی‌ می‌شود در مجموع 16 نفر در حوزه انتخابیه دهلران واقع در جنوب استان ایلام به عنوان نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی نام‌نویسی کنند.
این مسئول اضافه کرد: اکنون تمهیدات لازم برای برپایی انتخابات مجلس شورای اسلامی اعم از نام‌نویسی و ... در حوزه انتخابیه دهلران اندیشیده شده است.
علیزاده تصریح کرد: اجرای قانون مهم‌ترین رویکرد دست‌اندرکاران انتخابات در استان ایلام بوده و برای احقاق این مهم نیز از سوی مسئولان مرتبط با موضوع برنامه‌ریزی شده است.
فرماندار دهلران گفت: بر این اساس تلاش شده که ابتدا خود مجریان انتخابات با قوانین آشنایی کامل و لازم را داشته تا بتوانند این مهم را محقق کنند.
علیزاده تصریح کرد: برای تحقق کامل این مهم از هفته‌های گذشته با انتخاب عوامل اجرایی و برپایی دوره‌‌های آموزشی تمهیدات لازم برای برپایی انتخاباتی در صحت و سلامت کامل در شهرستان‌های جنوبی استان ایلام اندیشیده شده است.
وی ادامه داد: تلاش کلیه عوامل اجرایی و نظارتی، برگزار کردن انتخاباتی سالم، قانونمند و با حضور حداکثری مردم است.
وی افزود: سلامت انتخابات و صیانت از آراء مردم مهم‌ترین هدفی است که عوامل برپایی انتخابات در استان ایلام باید آن را دنبال کنند.
انتهای پیام/خ30/ص1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول