اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار کرج خواستار شد

افزایش تعداد نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی

خبرگزاری فارس: شهردار کرج تاکید کرد: نیازهای این شهرستان با فعالیت دو نماینده در مجلس برطرف نشده و لازم است که تعداد وکلای کرج در خانه ملت افزایش یابد.

افزایش تعداد نمایندگان کرج در مجلس شورای اسلامی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، سید علی آقازاده عصر امروز با حضور در یکی از مساجد این شهرستان در انتخابات شرکت کرد.

وی پس از انداختن رای خود به صندوق در جمع خبرنگاران حاضر شد و اظهار داشت: خوشبختانه اخباری که در اختیار داریم نشانده حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای است.

 

* خدمت به مردم با بصیرت ایران موجب غرور مسئولان است

 

این مسئول ادامه داد: مردم کرج امروز در حرکتی حماسی و انقلابی  همراه دیگر اقشار جامعه به صورت گسترده در انتخابات شرکت کرده و ما با مشاهده صف‌های طولانی در شعب اخذ رای برای اینکه خادم این مردم هستیم، مغرور می‌شویم.

آقازاده در پاسخ به پرسش یکی از خبرنگاران مبنی بر اینکه مردم چه انتظاری از نماینده خود در مجلس دارند؟ گفت: کلانشهر کرج با وجود تلاش‌های مدیران استانی و همت دستگاه‌های مختلف دارای مشکلات بسیاری است که باید با برنامه‌ریزی و به مرور زمان برطرف شود.

وی افزود: تلاش برای رفع فقر و بیکاری مهمترین خواسته مردم کرج از مسئولان است و انتظار داریم که نمایندگان ما در مجلس پیگیر رفع این مشکلات باشند.

شهردار کرج متذکر شد: البته معتقدیم که مشکلات کرج با حضور دو نماینده در مجلس برطرف نمی‌شود و لازم است که قوانین مربوطه اصلاح و تعداد نمایندگان کرج افزایش یابد.

آقازاده در پایان با تقدیر از مردم کرج، اشتهارد و آسارا به دلیل حضور حماسی در انتخابات مجلس نهم گفت: حرکت مردم وظائف مسئولان را افزایش داده و باید با تلاش بیشتری به آنها خدمت‌رسانی کنیم.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول