اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسیر بهارستان نهم-384

توحیدی تبار: مجلس شورای اسلامی ویترین نظام اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر امام جمعه سبزوار گفت: یک نماینده اصلح و خوب باید عصاره یک ملت، تکلیف‌گرا، ولایت‌مدار، مردمی، ساده‌زیست، عدالت خواه، متعهد و در خط امام(ره) باشد.

توحیدی تبار: مجلس شورای اسلامی ویترین نظام اسلامی است

حجت‌الاسلام علی‌اصغر توحیدی تبار امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سبزوار اظهار داشت: در این ویترین باید بهترین و اصلح‌ترین شخصیت‌ها جای گیرند.

وی آرای مردم را سدی محکم در برابر توطئه‌های دشمنان دانست و تصریح کرد: کاندیداها همدیگر را تخریب نکنند و حرمت هم را نگه دارند، مردم نیز فردی را که عملکرد مناسبی داشته باشد انتخاب کنند.

وی انتخابات را امتحان الهی برای ملت ایران اسلامی توصیف کرد و افزود: حضور حداکثری مردم در انتخابات علاوه بر ایجاد احساس عزت نفس و عزت ملی، سبب یاس و ناامیدی دشمنان نظام می‌شود و الگوی جدیدی از استقلال و پایداری و اقتدار را به ملت‌های منطقه ارائه می‌‌کند.

توحیدی تبار با بیان اینکه حضور حداکثری مردم پای صندوق‌های رای جایگاه ممتاز ایران اسلامی را بیشتر از گذشته آشکار می‌کند، تصریح کرد: حضور مردم نشانه حمایت و پشتیبانی آنان از نظام اسلامی خواهد بود.

توحیدی‌تبار با تاکید بر اهمیت انتخاب نماینده اصلح برای ورود به مجلس اظهار داشت: نباید به هیچ نامزدی توهین یا بی احترامی کرد چون کسانی که از سوی شورای نگهبان انتخاب می‌شوند انسان‌های شایسته و قابل احترامی هستند.

رئیس ستاد نماز جمعه سبزوار یادآور شد: حضور مردم تکلیف و واجب دینی است و رقابت امروز باید رفاقت فردا را به همراه داشته باشد و فضای صمیمی انتخابات بین مردم باقی بماند.

وی ویژگی‌های یک نماینده اصلح از نگاه مقام معظم رهبری را تدین، انقلابی و در خط امام(ره) بودن، حفاظت از ارزش‌های انقلاب، خادم، با کفایت، خوش نام، دارای برنامه، جوان‌گرا و معتقد به ولایت دانست.

رئیس دفتر امام جمعه سبزوار همچنین حضور مردم در انتخابات را سبب ثبات و امنیت کشور و نقش بر آب شدن توطئه دشمنان دانست و گفت: بدون تردید رعایت بی‌طرفی کامل مسئولان، انجام رقابتی سالم و اسلامی را بدنبال دارد.

توحیدی تبار با توجه به توطئه‌های دشمنان برای تحت‌الشعاع قرار دادن حضور حداکثری مردم در انتخابات خاطر نشان کرد: در سیستم انتخاباتی نظام ایران اسلامی امکان هیچ تقلبی وجود ندارد و این امر در ۳۰ سال به اثبات رسیده است.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول