اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان:

ایران به دنبال دست‌یابی دولت فول‌الکترونیک است

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان گفت: ایران به اهداف دولت الکترونیک دست یافته است، اما باید به دولت فول‌الکترونیک دست‌ یافت.

ایران به دنبال دست‌یابی دولت فول‌الکترونیک است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرزاد زیویار ظهر امروز در آیین افتتاحیه اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات اظهار داشت: تمام مردم عضو اصحاب فناوری اطلاعات و عضو دولت الکترونیک هستند.

وی با اشاره به اینکه کشور در آستانه بیست و دومین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) قرار دارد، ادامه داد: امام خمینی(ره) احیا‌گر دین و انسانیت در نظام جمهوری اسلامی ایران بوده‌اند و ملت ایران در 14 خردادماه جاری حضور خود را برای دفاع از انقلاب و نظام نشان می‌دهند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان تصریح کرد: با تأسیس و راه‌اندازی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات زنجیره فناوری و ارتباطات در استان اصفهان کامل شده است.

وی با اشاره به اینکه نبود نماینده حاکمیتی دولت برای وصل سازمان‌های دولتی و خصوصی به عنوان حلقه مفقوده‌ای در استان بوده است، اضافه کرد: با تکمیل این زنجیره و ایجاد اداره‌کل فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی شتاب ویژه‌ای به سوی دنیای مجازی و دولت الکترونیک دارد.

زیویار اصفهان را به عنوان دومین استان در سطح کشور در زمینه راه‌اندازی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات برشمرد و تاکید کرد: در استان شرکت زیرساخت، مخابرات، پست و اداره‌کل فناوری اطلاعات استانداری فعالیت ویژه‌ای را در زمینه رشد و توسعه فناوری‌های الکترونیک انجام می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه اما عرصه فناوری اطلاعات در استان از وجود اداره کل  ارتباطات و فناوری اطلاعات خالی بوده است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به اهداف دولت الکترونیک دست یافته است اما ایران برای دست‌یابی به دولت فول‌الکترونیک تلاش می‌کند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار اصفهان با اشاره به اینکه راه‌اندازی اداره‌کل ارتباطات و فناوری اطلاعات به عنوان مرکزی استراتژیک برای جمهوری اسلامی ایران به شمار می‌رود، بیان داشت: با دست‌یابی به فناوری‌های نوین و خدمات الکترونیکی نیاز ایران به بیگانگان کاهش می‌یابد.

وی با اشاره به اینکه دولت الکترونیک به تک تک مردم وصل است و یک فعالیت دولتی محسوب نمی‌شود، گفت: در حال حاضر دولت الکترونیک به منازل و میان مردم نفوذ یافته است.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول