اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قم:

مرکز داده‌های الکترونیکی در استان قم راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قم گفت: مرکز داده‌های الکترونیکی در استان قم در راستای تحقق برنامه پنجم و ارائه خدمات الکترونیکی به مردم با هماهنگی با مرکز فناوری ایران را‌ه‌اندازی می‌شود.

مرکز داده‌های الکترونیکی در استان قم راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، علی رمضانی بعد از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از هفت پروژه فناوری اطلاعات در تالار معصومیه استانداری قم با اشاره به اینکه تمام این پروژه‌ها حاصل هماهنگی و همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی استان است، اظهار کرد: بر اساس هماهنگی با مرکز فناوری ایران پروژه کلیدی مرکز داده‌های الکترونیکی تا دو ماه آینده به بهر‌ه‌برداری می‌رسد.

وی افزود: پروژه‌های زیر ساختی فیبر نوری در 36 دستگاه عملیاتی شده است و به زودی در استان قم افتتاح می‌شود.

رمضانی ادامه داد: سامانه ملی قبوض الکترونیکی در استان قم عملیاتی شده است اما یکی از مشکلاتی که در این زمینه وجود دارد، عدم تبلیغات کافی و مناسب در این رابطه است که نیازمند همکاری دستگاه‌های اجرایی در گسترش تبلیغات و ایجاد ارتباط شهروندان با این سامانه هستیم.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قم اظهار داشت: راه‌اندازی سامانه اطلس قم، بانک اطلاعات و پژوهش به همت مرکز آموزش و پژوهش استانداری قم، سامانه رصد الکترونیک دولت و سامانه ویدئو کنفرانس از جمله پروژه‌های افتتاحی در این مراسم بود.

وی با اشاره به راه‌اندازی سامانه ثبت نام برنامه‌های آماری افزود: راه‌اندازی سایت آرشیو اسناد و اطلاعات، ‌امنیت دفاتر پیشخوان دولت در حوزه اطلاعات IT در دستگاه‌های اجرایی و استانی، ایجاد نسخه یکپارچه اتوماسیون اداری و دبیرخانه و کمک در برگزاری جشنواره‌های استانی از دیگر پروژه‌های قابل بهره‌برداری فناوری اطلاعات در استان قم است.

رمضانی گفت: یکی دیگر از اقدامات در زمینه فناوری اطلاعات کمک به راه‌اندازی پارک علم و فناوری در استان قم بوده است که با همکاری و مجوز فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم و مرکز رشد افتتاح خواهد شد.

مدیرکل دفتر فناوری اطلاعات استانداری قم با اشاره به راه‌اندازی خانه فرهنگ بیان کرد: پیگیری پرداخت‌های غیر حضوری دفاتر پیشخوان از برنامه‌هایی است که در راستای برنامه پنجم توسعه در استان قم انجام می‌شود.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول