اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان خبر داد

اعزام کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) از گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور اجتماعی استانداری گیلان از اعزام کاروان پیاده این استان به حرم مطهر امام خمینی (ره) از سوم خرداد خبر داد.

اعزام کاروان پیاده زائران حرم امام (ره) از گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رودبار عزیز پورعزیزی صبح امروز در جمع مسئولان این شهرستان اظهار کرد:‌ کاروان زائران پیاده حرم مطهر امام خمینی (ره) با بدرقه مردم گیلان از روز سوم خرداد از رشت حرکت می‌کنند.

وی با بیان اینکه کاروانیان برای رسیدن به حرم امام(ره) 10 روز پیاده روی می‌کنند گفت: کاروان پیاده حرم امام راحل از استانهای قزوین‌، البرز و تهران عبور می‌کنند.

این مسئول حضور هرساله و چشمگیر گیلانیان در کاروان پیاده را نشانه عشق و علاقه به آرمانهای امام (ره) دانست و از تشکیل کمیته ارتحال امام(ره) در استان خبر داد و افزود:‌ این کمیته در مرکز استان و شهرستان‌ها تشکیل می‌شود.

پورعزیزی با اشاره به اینکه حکم اعضای کمیته از طرف استاندار گیلان صادر شده است اذعان کرد:‌در برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته جدول زمانبندی ستاد ارتحال امام(ره) تهیه شده و فعالیت‌های امسال زودتر از سال گذشته آغاز می‌شود.

وی بدرقه و استقبال کاروان پیاده در شهرها و روستا، تامین امنیت و مسائل ترافیکی، مشخص شدن محل اسکان و پذیرایی،‌برقراری ایستگاه‌های صلواتی در طول مسیر را از برنامه‌های در دستور کار اعزام کاروان پیاده عنوان کرد.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین نیز در جلسه مذکور اظهار کرد:‌ قزوین نخستین میزبان کاروان پیاده حرم امام(ره) گیلان است.

رضا کریمی افزود: هر ساله مردم ولایتمدار گیلان با حضور خود در استان قزوین فضای معنوی این شهر را تجلی می‌بخشند.

وی با بیان اینکه قزوین میزبان زائران 4 استان به حرم امام خمینی (ره)‌است اذعان کرد: زائران استان‌های گیلان، آذربایجان غربی و شرقی و تبریز از قزوین عبور می‌کنند.

جانشین فرمانده انتظامی قزوین از استقرار 9 واحد انتظامی در مسیر استقبال کاروانیان پیاده حرم امام(ره) خبر داد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول