اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر ستاد سالگرد ارتحال امام سپاه ناحیه نور خبر داد

استقبال پرشور مشتاقان امام (ره) در نور/ ثبت‌نام 1200 نفر زائر مرقد مطهر تا روز گذشته

خبرگزاری فارس: دبیر ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) سپاه ناحیه نور از استقبال پرشور مشتاقان امام (ره) برای زیارت مرقد مطهر ایشان خبر داد.

استقبال پرشور مشتاقان امام (ره) در نور/ ثبت‌نام 1200 نفر زائر مرقد مطهر تا روز گذشته

بیژن پولادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان نور بیان داشت: این اعزام‌ها در واقع تجدید عهد با بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، آرمان‌های این عزیز سفر کرده و پیمان مجدد با ولی امر مسلمین و جانشین خلف امام راحل رهبر معظم انقلاب است که با توجه به تقاضای زیاد مردم و کمی مکان بر اساس سهمیه هر شهرستان تعدادی اعزام انجام می‌شود.

دبیر ستاد سالگرد ارتحال امام (ره) سپاه ناحیه نور سهمیه امسال شهرستان نور را یک هزار و 200 نفر اعلام کرد و گفت: با هماهنگی‌های شهرستانی مقرر شد تا یک هزار و 300 نفر از شهرستان اعزام شوند که استقبال خیلی بیشتر از این است و تا روز گذشته بیش از یک هزار و 200 نفر ثبت نام کردند.

پولادی تصریح کرد: این تعداد به غیر از افرادی است که به طور مستقیم با خانواده و یا گروهی و خارج از کاروان سپاه، خودجوش به زیارت مرقد مطهر می‌روند و از این فضای معنوی بهره‌مند می‌شوند.

* اولویت اعزام با بار اولی‌ها است

مسئول اردویی سپاه ناحیه شهرستان نور ادامه داد: با توجه به استقبال امسال سعی شده نیروهای جوان‌تر و بار اولی‌ها در اولویت اعزام قرار گیرند تا بهره‌گیری و تاثیرگذاری از این حرکت عظیم معنوی در جامعه بیشتر و ملموس‌تر باشد.

وی از انجام برنامه‌های فرهنگی متنوع در طول مسیر برای زائران خبر داد و افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با کمیته‌های فرهنگی - اجتماعی و روابط عمومی سپاه ناحیه نور مقرر شد تا بسته‌های فرهنگی و سی دی‌هایی در قالب وصیت نامه امام (ره) و گزیده بیانات ایشان به زائران تحویل داده شود.

انتهای پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول