اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان خبر داد

تهیه شناسنامه هوشمند برای درختان شهر اصفهان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان گفت: با تهیه شناسنامه دیجیتال برای درختان، اطلاعات درختان در فایل‌های دیجیتال ذخیره می‌شود.

تهیه شناسنامه هوشمند برای درختان شهر اصفهان

داریوش فتحی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با شناسنامه هوشمند درختان اظهار داشت: برای عرصه‌های فضای سبز شهر، شناسنامه دیجیتال تهیه شده است.

وی در ادامه افزود: در شناسنامه الکترونیکی، قطعه فلزی درون درخت گذاشته می‌شود، اما در شناسنامه دیجیتال، اطلاعات درختان در فایل‌های دیجیتال ذخیره و به عنوان شناسنامه هوشمند نگه‌داری می‌شود.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان در ارتباط با مدت زمان اجرای این طرح گفت: مدت دو سال است اجرای این طرح شروع شده و 80 درصد فضای سبز اصفهان دارای شناسنامه شده است.

وی در مورد سرانه توسعه فضای سبز تصریح کرد: از نظر سرانه توسعه فضای سبز رتبه خوبی داریم و در خشک‌سالی‌های اخیر تلاش کرده‌ایم فضای سبز موجود را حفظ کنیم.

فتحی در پایان به هدف از اجرای طرح شناسنامه هوشمند درختان اشاره و اظهار داشت: هدف از اجرای این طرح، برنامه‌ریزی به منظور حفظ، نگه‌داری و توسعه فضای سبز است.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول