اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه:

تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما از اهداف اصلی است

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه گفت: تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما از اهداف اصلی این اداره است.

تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما از اهداف اصلی است

سهراب براندیشه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با اشاره به کسب رتبه نخست کشوری اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در زمینه طبقه‌بندی مشاغل و نظام‌های جبران خدمت اظهار کرد: برای کسب موفقیت‌ها باید بین کارگران و کارفرمایان تعامل و همکاری بیشتری ایجاد کرد.

براندیشه ادامه داد: تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما از اهداف اصلی این اداره است.

وی برای تنظیم روابط بین کارگر و کارفرما گفت: تعداد 14 هیئت تشخیص، 6 هیئت حل اختلاف کار رسیدگی به دعاوی ما بین کارگران و کارفرمایان را با 96 عضو نماینده کارگر، کارفرما و دولت بر عهده دارد.

مدیر‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه افزود: نمایندگان کارگران از طریق کانون شوراهای اسلامی کار استان و نمایندگان کارفرما را از طریق کانون انجمن‌های صنفی کارفرمایی معرفی می‌کنند.

وی به نقش شوراهای سازش در کاهش شکایات کارگری اشاره کرد و گفت: تعداد این شوراها به 439 مورد افزایش یافته است.

براندیشه با اشاره به  میزان آرا و تصمیمات سازشی در این شوراها اظهار کرد: 53 درصد این تصمیمات منجر به سازش شده است.

وی برقراری صلح و سازش در هیئت های تشخیص و حل‌اختلاف را از اولویت‌های مهم اداره‌کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه خواند. 

براندیشه تصریح کرد: بیش از 20 درصد از دادنامه‌های صادره مراجع حل‌اختلاف به‌صورت توافقی انجام گرفته و مشکلات کارگران و کارفرمایان با رضایت طرفین مرتفع شده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در پایان از تایید آرا مراجع حل‌اختلاف این اداره‌کل در دیوان عدالت خبر داد و گفت: نزدیک به 90 درصد آرا صادره این اداره‌کل در دیوان عدالت اداری تایید شده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول