اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان خبر داد

حضور کبدی فولاد ماهان در جام باشگاه‌های آسیا

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: با حمایت خوب باشگاه فولاد ماهان سپاهان به طور حتم شاهد حضور قدرتمند کبدی استان اصفهان در رقابت‌های جام باشگاه‌های آسیا هستیم.

حضور کبدی فولاد ماهان در جام باشگاه‌های آسیا

سیدعلی‌اصغر حسینی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان گفت: طبق توافق‌‌های صورت گرفته با مدیر‌عامل و اعضای هیئت رئیسه باشگاه فولاد ماهان قرار است این باشگاه، کبدی استان اصفهان را زیر پوشش حمایتی خود ببرد که من در همین‌جا از تمام این عزیزان تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی تصریح کرد: کبدی‌کاران استان اصفهان با حمایت‌های خوب باشگاه فولاد ماهان اصفهان خود را برای حضوری پررنگ در رقابت‌های المپیک کره‌جنوبی در سال 2014 به طور کامل آماده می‌کنند.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان ادامه داد: با همکاری باشگاه فولاد ماهان سپاهان چنان انگیزه‌ای در کبدی‌کاران استان اصفهان به وجود آمده است که شکست کشور قدرتمند هند در رشته کبدی برای ورزشکاران اصفهانی دور از دسترس نیست.

وی اظهار داشت: قرارداد باشگاه فولاد ماهان با هیئت کبدی استان اصفهان به مدت سه سال به درازا می‌کشد.

حسینی با اشاره به قهرمانی کبدی استان اصفهان در لیگ باشگاه‌های کشور برای مدت دو سال گذشته، تاکید کرد: با حمایت فولاد ماهان به طور حتم افتخارات ارزنده‌تری در انتظار کبدی استان اصفهان است.

وی افزود: از برخی خبرنگاران ورزشی استان اصفهان برای جوسازی و ایجاد حاشیه‌‌های نامرتبط به شدت گلایه‌مند هستم.

رئیس هیئت کبدی استان اصفهان گفت: تیتری از سوی برخی از خبرنگاران ورزشی مبنی بر ممانعت فدراسیون کبدی از حضور فولاد ماهان در رقابت‌های لیگ کبدی زده شده است که این موضوع سوءتفاهم‌هایی برای این رشته ورزشی به وجود آورده است.

وی تاکید کرد: برخی از خبرنگاران ورزشی به این نکته توجه داشته باشند که به جای حاشیه‌سازی و ایجاد تفرقه که فعالیتی بی‌اخلاقی محسوب می‌شود باید دست به دست یکدیگر داده و سبب پیشرفت ورزش استان اصفهان شوند.

حسینی اضافه کرد: با حمایت فولاد ماهان از کبدی اصفهان گسترش رشته کبدی در سایر شهرستان‌های استان اصفهان با جدیت بیشتری دنبال می‌شود.

انتهای پیام/س20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول