اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز نسوز شرکت فولاد مبارکه اصفهان:

ثبت رکورد جهانی کاهش مصارف نسوز در فولاد مبارکه

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز نسوز شرکت فولاد مبارکه اصفهان گفت: کاهش مصرف نسوز در شرکت فولاد مبارکه و رسیدن به مقدار 7.5 کیلوگرم بر تن مذاب و ثبت رکورد بی‌سابقه در ایران و جهان در اردیبهشت‌ماه نشان از عزم ملی این شرکت در تحقق منویات رهبر معظم انقلاب دارد.

ثبت رکورد جهانی کاهش مصارف نسوز در فولاد مبارکه

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه اصفهان، غلامرضا صوفیان با اعلام این خبر گفت: در سال تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و تلاش در تحقق این شعار بیش از 95 درصد مواد نسوز مصرفی تولید داخل کشور بوده که با توجه به کمبود مواد اولیه و سایر مشکلات در کارخانجات تولیدکننده مواد نسوز و تحمیل تحریم‌ها، در سالی که کاهش هزینه، مصارف و تولید محصولات فولاد مبارکه با قیمت تمام شده کم‌تر و سودآوری زیادتر ملاک عمل است، رسیدن به این رکورد، کاری بس بزرگ و در خور تقدیر است.

وی افزود: رتبه نخست عمر نیازهای تجهیزات فولادسازی در صنعت فولاد کشور متعلق به فولاد مبارکه است.

رئیس مرکز نسوز شرکت فولاد مبارکه اصفهان بیان داشت: عمده کاهش مصارف نسبت به سال قبل در تجهیزات ناحیه فولادسازی به مقدار 0.7 کیلوگرم بر تن مذاب در کوره‌های قوس الکتریکی، 0.5 کیلوگرم بر تن مذاب در پاتیل و 0.2 کیلوگرم بر تن مذاب در تاندیش به ثبت رسیده است.

وی با اشاره به اینکه تقویت تفکر حاکم، حادثه صفر جهت تجهیزات نسوز چینی شده به خصوص در فولادسازی و ریخته‌گری مداوم که با فولاد مذاب دست و پنجه نرم می‌کنند، از اهم اهداف مرکز نسوز است، گفت: باید با ارتقای سطح کیفی نیازهای مورد مصرف داخلی بدان دست یافت علاوه بر اینکه موضوع حادثه صفر نیروی انسانی را نیز به دنبال دارد که مقدم بر همه چیز است.

صوفیان ابراز امیدواری کرد: رکوردهای یاد شده تداوم یافته و با کاهش مصارف و حامل‌های انرژی، هزینه‌ها و استفاده صحیح از منابع موجود در ادامه نیز افتخارآفرینی‌های فولاد مبارکه ادامه یابد.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول