اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال جاری

ظرفیت فولادمبارکه به 5.4 میلیون تن رسیده است

خبرگزاری فارس: مجتمع فولادمبارکه با ظرفیت اسمی 2.4 میلیون تن فعالیت خود را آغاز کرده که این ظرفیت در سال جاری به 5.4 میلیون تن رسیده است.

ظرفیت فولادمبارکه به 5.4 میلیون تن رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مجتمع فولاد مبارکه امروز پذیرای کارشناسان عضو موزه علوم و فنون اصفهان بود که توضیحات لازم از طرف متخصصان این مجتمع در اختیار فرهنگیان قرار گرفت.

در این سفر علمی سه ساعته در مجتمع فولادمبارکه اصفهان که تجلی ملت ایران برای توسعه اقتصادی است، فرهنگیان عضو موزه علوم و فنون به بازدید از واحد‌های مختلف مجتمع پرداخته که در هر قسمت نیز با نحوه مدیریتی آن واحد آشنا شدند.

از جمله توضیحات لازم که از طرف کارشناسان مجتمع فولادمبارکه به فرهنگیان ارائه شد، آمار مرتبط به فضای سبز فولادمبارکه است که این فضا‌سازی در راستای مدیرت قدرتمند مجتمع فولادمبارکه و برای حفظ محیط زیست انجام شده است.

مجتمع فولادمبارکه با طراحی 2 هزار هکتار فضای سبز و اجرای یک هزار و 600 هکتار از این فضا تاکنون، عنوان صنعت پاک را از طرف سازمان محیط زیست کشور دریافت کرده است.

فولادمبارکه با کاشت 70 هکتار درختچه زیتون، 18 درصد از باغات زیتون استان اصفهان را به خود اختصاص داده است.

در ادامه سفر علمی فرهنگیان عضو موزه علوم و فنون از واحد‌‌های مختلف مجتمع فولادمبارکه، این کارشناسان آموزش و پرورش با واحد‌های انرژی و سیالات آشنا شدند و توضیحات لازم را نیز در مورد واحد نیروگاه اختصاصی این مجتمع شنیدند.

مجتمع فولادمبارکه با ظرفیت اسمی 2.4 میلیون تن فعالیت خود را آغاز کرده که این ظرفیت در سال جاری به 5.4 میلیون تن رسیده است.

این مجتمع در راستای رویکرد مدیریتی اولویت‌هایی مانند بومی‌سازی، اشتغال‌زایی و ایجاد مسئولیت اجتماعی را مد نظر خود قرار داده است.

فرهنگیان عضو موزه علوم و فنون در ادامه سفر علمی خود به قسمت ریخته‌گری، شکل گرفتن تختال‌ها و در نهایت به قسمت نورد‌کاری وارد شده و از نزدیک با زیباترین قسمت مجتمع فولادمبارکه آشنا شدند.

عمده‌ترین مشتریان فولادمبارکه را صنایع خودروسازی و شرکت‌هایی از این دست تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول